اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Ceramics China 2023 مدل Expo-Plus را پیاده خواهد کرد

در نمایشگاه Ceramics China 2023، پنج نمایشگاه مرتبط به صورت همزمان و با هدف برقراری ارتباط بین زنجیره‌های صنعتی مربوطه برگزار خواهد شد.

مجتمع نمایشگاهی Canton از 19 تا 22 ژوئن در Guanzhou میزبان سی و هفتمین دوره Ceramics China 2023 خواهد بود. این نمایشگاه که به فناوری و مواد مورد استفاده در صنعت سرامیک اختصاص دارد، توسط Unifair Exhibition Service Ltd برگزار و توسط انجمن صنعتی سرامیک چین تامین مالی می‌شود.

برگزارکنندگان این نمایشگاه با برپایی پنج نمایشگاه مرتبط و با هدف گسترش دامنه غرفه‌داران و گسترش اتصال زنجیره‌های صنعتی از تولید تا خدمات پس از فروش، مدل Expo-Plus را در این نمایشگاه پیاده می‌کنند.

  • نمایشگاه بین‌المللی فناوری، تجهیزات و مواد اولیه برای محصولات غذاخوری سرامیکی (Tableware Tech 2023)

Tableware Tech 2023 تنها نمایشگاه حرفه‌ای متمرکز بر فناوری تولید و فرآوری ظرف سرامیکی در جهان بوده و طیف کاملی از فناوری‌ها، تجهیزات و راه‌حل‌های مرتبط با تولید ظروف سرامیکی در آن ارائه خواهند شد. این نمایشگاه مروج پیشرفت‌های تکنولوژیکی و نوآوری‌های مربوط به تجهیزات غذاخوری سرامیک صنعتی خواهد بود.

  • نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و دیجیتال‌سازی چین و کاربردهای آن در صنعت سرامیک (IDT Expo 2023)

در IDT Expo 2023 فناوری‌های عمدتا هوشمند و راه‌کارهای کاربردی مانند IioT، IMS، AS/RS و غیره به نمایش گذاشته خواهند شد. این نمایشگاه محلی برای به نمایش گذاشتن تمایل شرکت‌های سرامیکی به تغییر و ارتقا بوده و به بهبود کارایی کسب‌و­کار و رقابت در بازار کمک می‌کند.

  • نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، فناوری کم کربن و پروژه ساخت نیروگاه برق PV چین (LCT Expo 2023)

LCT Expo 2023 با هدف به نمایش گذاشتن فناوری‌های جدی انرژی، راه‌حل‌های جایگزین انرژی و پیشرفته‌ترین فناوری‌های تسهیل‌گر توسعه سبز، کم کربن و با کیفیت بالا در صنعت برپا خواهد شد.

 

  • نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات فرآوری عمیق کاشی‌ها، اسلب‌ها و سنگ‌های سرامیکی (DPT Expo 2023)

در DPT Expo 2023 مجموعه کاملی از فناوری‌های فرآوری عمیق، تجهیزات و راه‌کارهای مرتبط با تولیدکنندگان کاشی و سرامیک، اسلب، سنگ‌های متخلخل و سنگ‌های طبیعی که در نتیجه تحقق تعاملات نوآورانه امکان تولید یافته‌اند، ارائه خواهند شد.

  • نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی چسباندن و درزبندی در کاشی‌های سرامیکی (PCT Expo 2023)

در نمایشگاه PCT Expo 2023 تمرکز اصلی بر مواد و فرآیندهای جدید چسباندن و درزبندی کاشی و سرامیک بوده و کاربردهای چسب کاشی و فرآیندهای نصب کاشی برای “خدمات تحویل محصول نهایی” به نمایش گذاشته خواهند شد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید