اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سی و سومین Cerambath درست در برنامه شماست

نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی سرامیک و حمام چین در فوشان (CeramBath) که به عنوان یک نمایشگاه کلان معتبر و مؤثر سرامیک و حمام در چین شناخته شده است، سی و سومین دوره خود را در 21-18 آپریل 2019 برگزار می‌نماید.

33rd cerambath img headerنمایشگاه پیشرو سرامیک و حمام آسیا در سه حوزه ارائه خواهد شد: China Ceramics City (شهر سرامیک چین)، China Ceramics Industry Headquarters (دفاتر مرکزی صنعت سرامیک چین) و Foshan International Conference & Exhibition Center (مرکز بین‌المللی کنفرانس و نمایشگاهی فوشان) که مساحت کل 400،000 متر مربع را در بر می‌گیرند. 800 نمایش‌دهنده از حدود 200،000 بازدید‌کننده استقبال خواهند کرد و تازه‌ترین محصولات خودشان را در حوزه کاشی‌های سرامیکی، محصولات حمام، موزائیک، سنگ، ماشین‌آلات سرامیک، مواد اولیه و دیگر محصولات مرتبط با سرامیک ارائه خواهند داد.

CeramBath به عنوان پنجره بازرگانی برتر صنعت سرامیک و حمام چین، یک زمینه (پلت‌فرم) مهم برای درک فناوری جدید، محصولات جدید و گرایش‌های جدید بخش سرامیک و همچنین یافتن محصولات مناسب سرامیکی و شرکای تجاری بلند مدت در چین می‌باشد.

برای اخذ بلیت الکترونیکی این جا کلیک کنید.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید