اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تاخیر در برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران CERAFAIR 2020

به دلیل همه گیری بیماری کرونا، نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی تهران CERAFAIR 2020  باحدود  یک ماه تاخیر برگزار میگردد.

cerafairبنا بر اطلاعات واصله از شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران ، مرکز نمایشگاهی تهران پس از نزدیک به 4 ماه تاخیر از تاریخ 12 تیر ماه آغاز به کار خواهد نمود. بر این اساس زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کاشی،سرامیک و چینی بهداشتی تهران با یک ماه تاخیر از 9 تا 12 مرداد ماه سال 1399 اعلام شده است.

با این حال با توجه به مشخص نبودن وضعیت میزان کاهش شیوع بیماری کووید-19 اعلام قطعی زمان برگزاری غیر ممکن می باشد و با پیگیری های بعمل آمده از انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران به عنوان متولی اصلی و مجری نمایشگاه، اعلام دقیق زمان برگزاری به هفته های آتی و روشن تر شدن وضعیت همه گیری موکول می گردد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید