اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
یک نتیجه درخشان با تقدیر های بی‌شمار

نمایشگاه Ceramic China 2024 با شعار "ذهن‌های برتر برای رهبری، هوش دیجیتال برای درخشندگی" فصل جدیدی از همکاری را می‌گشاید

در تاریخ 18 تا 21 ژوئن 2024، نمایشگاه سرامیک چین 2024 با شعار “ذهن‌های برتر برای رهبری، هوش دیجیتال برای درخشندگی” با موفقیت و تحسین گسترده‌ای به پایان رسید. این دوره به صورت مشترک توسط هفت نهاد از جمله شورای ملی صنایع سبک چین (CNLIC)، فدراسیون مصالح ساختمانی چین (CBMF)، انجمن سرامیک ساختمانی و لوازم بهداشتی چین (CBCSA)، انجمن صنایع سرامیک چین (CCIA)، شورای ارتقای تجارت بین‌الملل چین در بخش مصالح ساختمانی (CCPITBM)، شرکت خدمات نمایشگاهی یونیفر (Unifair) و شرکت توسعه فناوری جیانژان پکن سازماندهی شد. این نمایشگاه نمایانگر پایان دوره‌های سازماندهی نوبتی نمایشگاه سرامیک چین بوده و نشان‌دهنده تأثیرات قوی و مزایای چندجانبه همکاری بین پنج انجمن ملی و دو شرکت نمایشگاهی از طریق همکاری متحد و ادغام منابع است. این عمل اتحاد توجه گسترده‌ای را در صنعت به خود جلب کرده و واکنش‌های مثبت زیادی به دنبال داشته است.

آقای چن گوکینگ، معاون اجرایی رئیس CBMF و رئیس CCPITBM، تلاش‌های مشترک هفت سازمان‌دهنده برای ارائه این نمایشگاه بی‌سابقه را به شدت ستود و از همه شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان، خریداران و همکاران رسانه‌ای برای حمایت مداوم از نمایشگاه سرامیک چین در طول سال‌ها تشکر صمیمانه کرد.

آقای دو تونگه، معاون رئیس CNLIC و رئیس CCIA، به‌طور کامل از همکاری هفت سازمان‌دهنده برای برگزاری مشترک این نمایشگاه تأیید کرد و گفت: “این اقدام یک تدبیر قوی در راستای حرکت به‌سوی روندهای نوین در عصر جدید است، که توسعه با کیفیت بالا در صنعت سرامیک را ترویج می‌دهد و نقش ‘تیم ملی’ در صنعت سرامیک را به‌طور کامل ایفا می‌کند. این نمایشگاه حمایت گسترده‌ای از صنعت به دست آورده است.”

خانم هان شیوپینگ، مدیر عامل شرکت یونیفر نمایشگاهی، از همکاران صنعت خواست تا همکاری‌های خود را تقویت کنند، تلاش‌های خود را متحد کنند و به‌طور مشترک صنعت را به سمت توسعه با کیفیت بالا و تحول هوشمند، سبز و یکپارچه هدایت کنند.

عظیم در مقیاس برای نمایش جذابیت‌های متنوع

با وجود تغییرات عمیق در صنعت سرامیک به دلیل ضعف اقتصادی جهانی، سخت‌گیری‌های سیاست داخلی و تعدیلات بازار املاک و مستغلات، نمایشگاه سرامیک چین 2024 موفقیت چشمگیری داشت. این نمایشگاه با مساحت 70,000 متر مربع و 702 غرفه‌دار از 21 کشور و منطقه توانست بیش از 800 برند را به نمایش بگذارد.

غرفه‌داران و برندهای بین‌المللی از اکثریت کشورها و مناطقی که در زمینه تجهیزات سرامیک، مواد و فناوری‌ها دارای مزیت و رهبری هستند، حضور داشتند، از جمله ایتالیا، اسپانیا، آلمان، کره جنوبی، هند، ژاپن، اندونزی، ویتنام، ایران، بنگلادش، ترکیه، بریتانیا، فرانسه، روسیه، استرالیا، ایالات متحده، برزیل، آرژانتین، هنگ کنگ و تایوان. غرفه‌داران در چین از 23 استان، از جمله گوانگدونگ، شاندونگ، هنان، جیانگسو، فوجیان، هبی، هونان، جیانگشی، ژجیانگ، هوبئی، شانگهای، گوانگشی، پکن، آنهویی، لیائونینگ، مغولستان داخلی، شانشی، تیانجین، گویژو، شاآنشی، سیچوان، نینگشیا و یوننان شرکت کردند.

موفقیت این نمایشگاه ناشی از تطابق دقیق آن با روندهای صنعت به‌سوی تحول به سطح بالاتر، هوشمند، سبز و یکپارچه است. این نمایشگاه طیف کاملی از تجهیزات تولید و پردازش سرامیک، مواد اولیه، مواد تزئینی، نسوزها، ساینده‌ها، قطعات یدکی، ابزارها، قالب‌ها و راه‌حل‌های طراحی را به نمایش گذاشت. بازدیدکنندگان و خریداران از تولیدکنندگانی در زمینه‌های مختلف از جمله کاشی سرامیک، لوازم بهداشتی سرامیک، ظروف سرامیک، سرامیک‌های هنری، سرامیک‌های الکتریکی و سرامیک‌های خاص بودند، که همگی روندهای متنوع توسعه صنعت را به نمایش گذاشتند.

توزیع غرفه‌داران بر اساس دسته‌بندی محصولات به شرح زیر است: – %26.9 برای تجهیزات کاشی سرامیکی – %5.1 برای  تجهیزات سرامیک بهداشتی – %2.8 برای تجهیزات ظروف سرامیک – %15.6 برای مواد اولیه – %7.1 برای رنگ‌ها و لعاب‌ها / فریت‌ها / جوهرها  – 13.7% برای مواد نسوز – %4.2 برای مواد مقاوم در برابر سایش – %15.7 برای ابزارها و قالب‌ها، قطعات یدکی  – %3.5 برای طراحی و سایر شرکت‌ها.

دستیابی به اثرات بیشتر برای کسب تحسین گسترده

نمایشگاه چهار روزه مجموعاً 81,858 بازدید از 72 کشور و منطقه داشت که در مقایسه با دوره قبلی (2023) %35.6 افزایش داشت.

 

بازدیدکنندگان خارجی از 71 کشور و منطقه آمده بودند که در این میان آسیا %83.6، اروپا %10.5، آمریکا %2.9، آفریقا %2.6 و اقیانوسیه %0.4 از بازدیدکنندگان را تشکیل می‌دادند. 20 کشور برتر از نظر تعداد بازدیدکننده شامل: هند، ایران، ویتنام، تایلند، اندونزی، روسیه، ایتالیا، کره جنوبی، مالزی، بنگلادش، ترکیه، برزیل، پاکستان، ژاپن، مصر، ازبکستان، سری‌لانکا، اسپانیا، الجزایر و ایالات متحده بودند.

بازدیدکنندگان داخلی از 303 شهر در 31 استان آمده بودند که در این میان جنوب چین %69.1، شرق چین %16.3، مرکز چین %6.2، شمال چین %5.4، جنوب غرب چین %1.6، شمال شرق چین %0.8 و شمال غرب چین %0.5 را تشکیل می‌دادند. 10 استان برتر از نظر تعداد بازدیدکننده شامل: گوانگدونگ، شاندونگ، جیانگشی، فوجیان، هونان، هنان، جیانگسو، پکن، هبی و گوانگشی بودند.

گزارش کامل نمایشگاه را در شماره بعدی نشریه گزیده دنیای سرامیک مطالعه کنید.

مقالات مرتبط

شمارش معکوس برای آغاز Cersaie 2024

حدود 560 برند از 23 تا 27 سپتامبر در چهل و یکمین نمایشگاه Cersaie در بلونیا شرکت خواهند داشت.چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی Cersaie

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید