اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شمارش معکوس برای ASEAN Ceramics

نمایشگاه ماشین‌آلات، فناوری و مواد سرامیکی در آسیای جنوب شرقی، 28 نوامبر در Hanoi افتتاح می‌شود.

 

هفتمین نمایشگاه سرامیک ASEAN 2023 که پیشروترین نمایشگاه بین‌المللی ناحیه آسیای جنوب شرقی در زمینه ماشین‌آلات، فناوری و مواد مورد نیاز برای تولید چینی‌آلات سپید، خاک رس سنگین، آجر و سرامیک‌های پیشرفته است، 28 تا 30 نوامبر در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌ها (I.C.E) در هانوی ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با افزایش 150 درصدی فضای نمایشگاهی و حضور بیش از 200 شرکت و برند از 19 کشور جهان از جمله غرفه کشور ایتالیا (که توسط ACIMAC، انجمن ایتالیائی تولیدکنندگان ماشین‌آلات سرامیک سازماندهی شده است)، چین (سازماندهی شده توسط CCPIT) و کره (سازماندهی شده توسط KFCA) و پاویون ایتالیا که میزبان شرکت‌هایی پیشرویی مانند Sacmi, System Ceramics, Certech, LB, Setec, Surfaces Group, Seedex, Stylgraph, Essepienne, Tecnocer Italia, Officine Smac, Appel, Mectiles Italia, Poppi Clementino, Keran و SCF Colorificio Ceramic است، بزرگترین نسخه تاریخ ASEAN است.

از میان شرکت‌هایی که از کشورهای USA, France, Germany, Spain, United Kingdom, Czech Republic, Peru, Turkey, Australia, India, Taiwan, Japan, Hong Kong, Australia, Malaysia  و Singapore در این نمایشگاه شرکت دارند می‌توان به برندهای معروفی مانند Aokerola Group، Rock Team, Neptune Industries, PCL Ceramics, JD-Tech Adroit Group, Kemei و Sedlecký Kaolin اشاره کرد.

این رویداد که توسط Messe Munchen سازمان­دهی شده با همکاری انجمن سرامیک ساختمانی ویتنام و با همکاری مشاوران Asian Exhibition Services (AES) Ltd برگزار خواهد شد، به تایید وزارت ساخت و ساز ویتنام (MOC) و (Club of ASEAN (CICA صنعت سرامیک رسیده است. علاوه بر CCPIT، ACIMAC و KFCA، آژانس ترویج علم و صنعت Gangeung، انجمن سرامیک تایلند (TCS)، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سرامیک بنگلادش (BCMEA)، انجمن مصرف کنندگان سرامیک ویتنام (BCMEA)، انجمن سرامیک (VCCA)، انجمن مصالح ساختمانی ویتنام (VABM) و موسسه مصالح ساختمانی ویتنام (VIBM) از جمله سایر کسب‌و­کارها و انجمن‌های بین‌ا­لمللی و داخلی هستند که از این نمایشگاه حمایت کرده اند.

پیش‌بینی می‌شود که نمایشگاه ASEAN Ceramics به عنوان قطب مرکزی منطقه ASEAN حدود 3000 بازدیدکننده، متخصص و خریدار صنعتی و سرمایه‌گذار را از بیش از 30 کشور در سرتاسر جهان به خود جلب کند.

بیش از 30 جلسه کنفرانس و پنل‌های گفتگو توسط کارشناسان برجسته صنایع از سرتاسر جهان ارائه خواهند شد. موضوع اصلی این کنفرانس‌ها بررسی چالش‌های کلیدی صنعت و تدوین راه‌حل‌های نوآورانه و همکاری برای آینده تولید سرامیک در این منطقه است.

Michael Wilton مدیرعامل Asia Pte Ltd MMI (یکی از شرکت‌های تابعه Messe Munchen GmbH در این باره اظهار داشت: “استقبال کارشناسان برجسته سرامیک، تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برتر از سرتاسر جهان به این نمایشگاه مایه خوشحالی ما است. رویداد امسال با ارائه محتوای الهام بخش، فرصت ایجاد شبکه‌های جدید و ارائه ابتکارات، فرصت ارزشمند کشف آخرین نوآوری‌ها و فنون مربوط به محصولات را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد”.

Dinh Quang Huy، رئیس هیئت مدیره انجمن سرامیک ساختمانی ویتنام (VIBCA) نیز چنین اظهار داشت: صنعت سرامیک ویتنام در ده سال اخیر به سرعت توسعه یافته است و ویتنام در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده سرامیک در جهان است. این کشور به مقصدی برای تامین‌کنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات تولید سرامیک و مواد خام تبدیل شده است، ASEAN Ceramics 2023 سال جاری فرصت بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط بین رهبران صنایع، صاحبین مشاغل، تصمیم‌گیرندگان، مشتریان، توزیع‌کنندگان، مشتریان، توزیع‌کنندگان، نمایندگان، مشاوران، پیمانکاران و شرکای بالقوه در صنایع سرامیک است”.

علاوه براهمیت منطقه‌ای این نمایشگاه، ASEAN Ceramics دانش دسته ­اولی را هم به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این نمایشگاه با ارائه چندین رویداد جانبی تجربه جامعی از فناوری‌های فعلی و پیشرفت‌های روز بازار را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. تور کارخانه‌ای ASEAN توسط Hao Canh Porcelain Production and Trading Company Limited, Long Hau Ceramics, و Viglacera Thai Binh برگزار خواهد شد و بزرگترین تولیدکنندگان ویتنامی برجسته‌ترین موفقیت‌های خود را در گالری به نمایش خواهند گذاشت. دپارتمان فناوری مواد سیلیکاتی، دانشکده شیمی و علوم زیستی، دانشگاه علم و فناوری هانوی نیز در برگزاری این نمایشگاه و دوره‌های آموزشی آن همکاری داشته‌اند. تولیدکنندگان بزرگ دهکده Bat Trang نیز ساخت سفال با استفاده از خاک رس به وسیله هنرمندان مشهور مدعو را در یک برنامه زنده به نمایش خواهند گذاشت.

برگزاری کنفرانس توسط کارشناسان صنعتی زبده

کنفرانس سرامیک ASEAN از 28 تا 30 نوامبر و همزمان با نمایشگاه تجاری برگزار خواهد شد. در این رویداد بیش از 30 کنفرانس و هایلات محصولات برتر ملی و بین‌المللی توسط کارشناسان بخش سرامیک از سراسر جهان درباره آخرین موضوعات مرتبط با ساختن آینده‌ای پایدار، نوآوری سبز، بهره‌وری تولید از طریق دیجیتال سازی، اتوماسیون، سوخت‌های جایگزین، بازیابی انرژی، کاهش ضایعات در راستای افزایش پایداری و پیشرفت‌های فنی ارائه خواهند شد.

حرکت صنعت سرامیک و مصالح ساختمانی ویتنام به سوی توسعه پایدار

تم اصلی سمیناری که 29 نوامبر توسط انجمن سرامیک ساختمانی ویتنام (VIBCA) برگزار خواهد شد، دستاوردهای تحقیقاتی برجسته در زمینه سرامیک، صنعت شیشه و سرامیک صنعتی، اسلب‌های سرامیکی در دکوراسیون داخلی و همچنین تغییرات سیستم‌های استاندارد ایزو و TCVN ویتنامی و همچنین آخرین پیشرفت‌های فنی در زمینه تولید آجر است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید