اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ASEAN Ceramics 2023 در ماه نوامبر در ویتنام برگزار خواهد شد

هفتمین دوره از نمایشگاه‌های Asean Ceramics 28 تا 30 نوامبر 2023 در هانوی ویتنام برگزار و پذیرای 200 غرفه‌دار و حدود 3000 بازدیدکننده تجاری از سرتاسر جهان خواهد بود.

نمایشگاه Asean Ceramics 2023 که قرار است به‌صورت مشترک توسط شعبه منطقه‌ای MESSE Munchen GmbH، یعنی MMI Asia، انجمن سرامیک ساختمانی ویتنام (VIBCA) و همچنین خدمات نمایشگاهی آسیایی (AES) در تاریخ 28 تا 30 نوامبر در هانوی برگزار شود، میزبان بیش از 200 غرفه‌دار از تولیدکنندگان پیشرو بین‌المللی ماشین‌آلات، فناوری و مواد مربوط به کاشی و سرامیک، سپید افزار، خاک رس سنگین و سرامیک‌های پیشرفته خواهد بود. در کنار محوطه‌ای که به برندهای داخلی اختصاص داده شده است؛ دو غرفه مجزا برای غرفه‌داران چینی و ایتالیایی در نظر گرفته شده‌اند. انتظار می‌رود که بیش از 3000 نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

تمرکز تم اصلی امسال نمایشگاه بر “ساخت آینده‌ای پایدار، نوآوری سبز و افزایش بهره‌وری تولید از طریق دیجیتال‌سازی، اتوماسیون، سوخت‌های جایگزین، بازیابی انرژی و کاهش ضایعات و محصولات ایراددار” خواهد بود. این نمایشگاه تاکید زیادی بر پایداری و پیشرفت‌های فناوری که نیرو محرکه صنعت سرامیک به‌شمار می‌آیند خواهد داشت. در این نمایشگاه و کنفرانس‌های همراه با آن، تامین‌کنندگان پیشرو جهانی و تولیدکنندگان پیشروی جنوب شرق آسیا برای ارتقای همکاری‌های تجاری، تبادلات فنی و سرمایه‌گذاری مستمر با هدف بهبود استانداردهای کیفی سرامیک گرد هم خواهند آمد تا بتوانند بیش از پیش نیازهای پیچیده بین‌المللی را برطرف کنند.

Michael Wilton، مدیرعامل و مدیر اجرایی MMI Asia اظهار داشت:

“ترکیب برنامه‌های توسعه دولتی ASEAN، برنامه‌های زیرساختی و افزایش ظرفیت تولید ویتنام برای صادرات به بازارهای APAC، ایالات متحده و اروپا، فرصت‌های فراوانی را برای صنعت و بازار سرامیک در جنوب شرقی آسیا فراهم آورده است. ما به فرآهم آوردن بستر بهینه برای به نمایش گذاشتن ماشین‌آلات، فناوری‌ها، مواد و روش‌ها در حمایت از پیشرفت‌های صنعتی بیشتر، متعهد هستیم”.

سرعت بالای توسعه صنایع سرامیک Asean در ده سال گذشته باعث شده تا این منطقه یکی از پویاترین حوزه‌های سرامیکی جهان باشد. ظرفیت فعلی تولید 800 میلیون متر مربعی کاشی و سرامیک ویتنام در کنار 24 میلیون قطعه لوازم بهداشتی و ظروف غذاخوری، این کشور را به یکی از 10 کشور برتر تولیدکننده سرامیک جهان و مقصد جذابی برای تامین‌کنندگان بین‌المللی ماشین‌آلات و مواد اولیه تبدیل کرده است.

این موضوع به تایید آقای Dinh Quang Huy، ریاست VIBCA نیز رسیده است. وی در این رابطه اظهار داشت:

“افزایش تعداد غرفه‌داران و موضوعات و همچنین تعداد بازدیدکنندگان باعث شده تا نمایشگاه سرامیک ASEAN در فهرست مهم‌ترین رویدادهای صنعتی سرامیک در آسیای جنوب شرقی و جهان جایگاه مهمی داشته باشد. این موضوع حکایت از اهمیت و تاثیرگذاری این نمایشگاه بر غرفه‌داران و بازدیدکنندگان دارد”.

در رویداد ASEAN Ceramics 2023 علاوه بر نمایشگاه، فعالیت‌های جامعی برای ایجاد فرصت تبادل دانش، همکاری و رشد کسب‌وکارها، کنفرانس، ملاقات بین خریداران و فروشندگان، تورهای بازدید از کارخانه پیش از برگزاری نمایشگاه، غرفه سرامیک‌های فنی و فرصت به نمایش گذاشتن و ایجاد شبکه‌های جدید انجام شده است.

رویداد سرامیک ASEAN مورد تایید وزارت ساخت‌وساز ویتنام، انجمن‌های تجاری خارجی و داخلی مانند انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات سرامیک ایتالیا (ACIMAC)، شورای ترویج تجارت بین‌المللی مصالح ساختمانی چین (CCPIT)، انجمن سرامیک تایلند (TCS)، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سرامیک بنگلادش (BCMEA)، انجمن مصرف کنندگان سرامیک ویتنام (VCCA)، انجمن مصالح ساختمانی ویتنام (VABM)، موسسه مصالح ساختمانی ویتنام (VIBM) است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید