اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سویساما 2019 امروز در والنسیا گشایش می‌یابد

از 28 ژانویه تا اول فوریه، نمایشگاه سویساما (Cevisama) پذیرای 793 شرکت نمایش دهنده خواهد بود؛ با تولیدکنندگانی که نوآورانه‌ترین طرح‌ها را در صنایع کاشی سرامیکی، حمام و سنگ طبیعی ارائه می‌دهند.

Cevisama ویترینی بین المللی برای کاشی‌های سرامیکی، مواد اولیه و رنگ‌ها، تجهیزات حمام و سنگ طبیعی است که امروز بیست و هشتم ژانویه در فِریا والنسیا (Feria Valencia) به نمایش در می‌آید. در مجموع، 793 شرکت (10+ درصد در مقایسه با نمایشگاه 2017 بدون بخش ماشین آلات) یک سطح نمایشگاهی بیش از 120،000 متر مربع را اشغال می‌کنند. از این تعداد، 542 شرکت کننده از شرکت‌های اسپانیائی هستند؛ در حالی که 251 شرکت کننده از برندهای خارجی (20+ درصد) از 36 کشور، مخصوصاً از بازار اروپا و عمدتاً ایتالیا، پرتغال، ترکیه و آلمان می‌باشند.

سی و هفتمین Cevisama، از لحاظ ارزشی که به تجارت عرضه می‌کند، چهارمین نمایشگاه تجاری برترِ اسپانیا محسوب می‌شود و بر معماری و طراحی داخلی تمرکز یافته است و ابتکارات تازه‌ای را که با کانال قرارداد مرتبط هستند، راه‌اندازی کرده است؛ مانند افزودنِ سالن 6 که به این بخش اختصاص داده شده است.

همچنین Cevisama 2019 برنامه‌ای از سخنرانی‌های سطح بالا را به گونه‌ای سازمان‌دهی کرده است تا برای ذینفعان ارزش و جذابیت داشته باشد. جاذبه اصلی، تالار Cevisama Lab Architecture Forum خواهد بود که رؤسایی مانند ژاک هِرزوگ (Jacques Herzog) برنده جایزه پِریتزکِر (Pritzker)، دومینیک پِقو (Dominique Perrault) معمار فرانسوی و استودیوی Nieto Sobejano خواهد داشت؛ همچنین در میان دیگران، از طراحان داخلی مانند فرانسیس ریف (Francesc Rifé) و پِپه کورتِس (Pepe Cortés) نیز تجلیل می‌شود.

برای دومین سال در کنار برگزاری نمایشگاه و با پشتیبانی انجام شده از سوی انجمن تجاری Andimac، نمایشگاه پذیرای Distributor Day (روز توزیع کنندگان) و مراسم جایزه خواهد بود که برجسته‌ترین شرکت‌ها و تجارت‌ها را شناسائی خواهند کرد. به طور جداگانه، Cevisama و Ascer نیروهایشان را با Generalitat Valenciana جمع کرده‌اند تا جوایز Ivace را برای ترویج کاشی اسپانیا ایجاد کنند که از توزیع کنندگان برتر در ایالات متحده آمریکا تجلیل خواهند کرد.

Cevisama 2019 انتظار تقریباً 100،000 بازدید کننده از 65 کشور را دارد که در تلاش است تا از تعداد نمایشگاه قبلی پیشی گیرد که در آن Cevisama به رکورد بازدید کنندگان که بیش از 94،000 نفر شامل 17،000 نفر از خارج از اسپانیا، دست یافت.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید