بیست ششمین نمایشگاه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران ؛ حضور پررنگ تربرندهای بدون کارخانه در کنار کاهش تعداد تولید کننده گان و ادامه روند رو به رشد صنعت در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور
مهمترین رویداد صنعت سرامیک کشور همزمان با آغاز فصل تابستان از نهم تا دوازدهم تیرماه سال 1398 برگذار گردید. هر چند نمایشگاه از نظر فضای نمایشگاهی تغییر چندانی نسبت به سالهای گذشته نداشت اما آنچه بیش از همه توجه بازدید کنند گان را به خود جلب نمود ، حضور پر رنگ تر برندها و شرکتهای بازرگانی بود که جای تولید کنندگان غایب در نمایشگاه را به خود اختصاص داده بودند.
البته این همان روندی است که در دهه اخیر در اروپا و خصوصا در اسپانیا آغاز شده و همچنان در حال توسعه و گسترش می باشد و بیانگر این واقعیت است که صنعت کاشی و سرامیک در جهان و ایران در حال تبدیل شدن به یک صنعت مدرن از نظر نوع نگاه به بازار و اهمیت نوآوری و مدیریت برند در نظام عرضه می باشد.
در نمایشگاه امسال علی رغم مشکلات اقتصادی موجود در صنعت شاهد پیشرفتهای کیفی و طراحی در بین تولید کنندگان وارتقاء متوسط سایز محصولات بودیم. در ذیل ، نگاهی به نمایشگاه امسال از دوربین نشریه گزیده دنیای سرامیک خواهیم انداخت.