اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
حرفه ای فکر کنید، PROJECTA باشید

Projecta یک شرکت کاملاً جدید با طیف محصولات کاملاً جدید است که در ژوئن 2023 به بازار معرفی کردیم. ما در حال حاظر سه چاپگر دیجیتال کاملا جدید داریم.

نشریه گزیده دنیای سرامیک در مصاحبه ای با آقای لوکا فانارا، مدیر عامل جدید شرکت پروجکتا ، از برنامه ها و اهداف بلند پروازانه این شرکت در راه توسعه شرکت سوال کرد،

CWRP : لطفاً در مورد خود و برنامه های آینده PROJECTA برای مخاطبین ما توضیح دهید:

LUCA FANARA : PROJECTA یک شرکت عضو گروه B&T است که ماشین‌های چاپ دیجیتال تولید می‌کند.
من از تجارب متفاوتی در گروه B&T آمده ام، قبلاً مدیر عامل شرکت Best Surface در اسپانیا، تولید کننده برند Idylium و Surfaces اتومبیل لامبورگینی بودم.
من این امکان را داشتم که فناوری های گروه B&T را در تولید اسلب پرسلانی بزرگ آزمایش و تحقق بخشم.
ماشین آلات PROJECTA ، SITI و ANCORA همه فناوری‌ها در یک کارخانه بودند و این بسیار فوق‌العاده بود زیرا ما موفق شدیم محصولات بسیار خاص و ویژه‌ای تولید کنیم که هیچ‌کس در آن لحظه قادر به تولید آن نبود، مانند رگ‌های مشابه سنگ طبیعی داخل بدنه و تطابق بین آنها با چاپ دیجیتال رو سطح.
بنابراین، ما به لطف فناوری و بازاریابی خوب خود، به سرعت در تجارت رشد کرده ایم.
اینجا در PROJECTA ما همین کار را انجام می دهیم، PROJECTA یک شرکت کاملاً جدید با طیف محصولات کاملاً جدید است که ما در ژوئن 2023 آن را به بازار معرفی کردیم.
ما سه چاپگر دیجیتال داریم PRO، IKON و DIGIFIX که خواهر کوچک DRYFIX است و می‌تواند استراکچر (برجستگی روی سطح) و افکت‌ها را بسازد.

ما هد چاپ اختصاصی FD1 خودمان را داریم که یک نوآوری کاملاً کارآمد است، همچنین همه ماشین‌هایی که جدیدا ارائه می‌کنیم کاملاً با تکنولوژی جدید هستند، با مکانیک جدید، الکترونیک جدید، نرم‌افزار جدید و رابط کاربری جدید. همه آنها با فناوری پیشرفته در هر قسمت کاملاً کارایی بالایی دارند.
ما سه سال تمام با صرف انرژی و سرمایه گذاری مداوم، اکنون ماشین ها آماده کار داریم که قبلاً در کارخانه های مشتریان ما آزمایش شده اند. ما مطمئن هستیم که این محصولات دریچه ای برای دسترسی به سایر بازارها خواهد بود و ماشین های ما نه تنها در ایتالیا بلکه در سراسر جهان موفق خواهند بود.
ما در حال حاضر با DRYFIX، چاپگر دیجیتال ما برای تولید افکت استراکچر ، یک شرکت پیشرو در بازار هستیم و تا کنون بیش از 200 دستگاه در سرتاسر جهان نصب کرده‌ایم و همچنان دستگاه‌های بیشتری را به فروش می‌رسانیم.
CWRP : هدف شما از سرمایه گذاری و عرض این ماشین آلات جدید چه بوده و استراتژی گروه در این خصوص را شرح دهید:
LUCA FANARA : هدف ما رهبری بازار است و اینطور خواهد شد، بدون هیچ مشکلی، فقط مسئله زمان است. طبق معمول، این نیز به استراتژی های بازاریابی خوب نیاز دارد.
اما بازاریابی خوب بدون محتوا چیزی نیست. ما بر این باوریم که در حال حاضر واقعاً محتوی لازم را برای عرض داریم و آماده هستیم تا با تمام نیازهای مشتریان، نه تنها در مورد ماشین‌آلات، بلکه خدمات نیز روبرو شویم.
شبکه‌ای از شرکت‌ها، نمایندگی ها ، توزیع‌کنندگان و غیره در سرتاسر جهان برای داشتن خدمات بسیار خوب به مشتریان، و پشتیبانی پس از فروش و کمک‌های قطعات یدکی مشغول فعالیت هستند و ما واقعا در این خصوص سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

CWRP : بازار ایران را چگونه ارزیابی می کنید و برنامه های آینده شما برای آن چیست؟

LUCA FANARA : به نظر من بازار ایران بسیار امیدوارکننده است. منظورم این است که صنعت سرامیک ایران یکی از خوشه های اصلی آسیا بود و معتقدم دوباره هم خواهد شد. شرایط فعلی حساس است، اما به نظر من صنعت سرامیک در ایران پتانسیل دارد و مردم ایران قوی هستند. من معتقدم که آنها با شرایط روبرو خواهند شد و ما بر این لحظه خاص غلبه خواهیم کرد.
من شخصا می دانم که ما در حال حرکت به جلو هستیم. ما همیشه سفارشات ماشین آلات و سرمایه گذاری های متعدد را از آن بازار دریافت کرده ایم و ادامه می دهیم و آینده روشنی را پیش روی خود می بینم.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید