اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
بازگشت Tecnografica Tecnotour

نمایشگاه Tecnografica از 25 تا 29 سپتامبر در Casatellarano با به نمایش گذاشتن نوآوری‌ها و تزئینات جدید سطوح سرامیکی پذیرای بازدیدکنندگان بود.

آغاز به کار Cersaie، امسال نیز نوید دهنده آغاز فصل جدیدی از طراحی و نوآوری‌های تکنولوژی در صنایع سرامیک ایتالیا حوزه Sassuolo است.

Paolo Lamberti ریاست Castellarano، شرکت طراحی Tecnografica مستقر در Reggio Emilia اظهار داشت:

“پژوهش‌های انجام شده در سال گذشته دستاوردهای مهمی در زمینه بهبود کیفیت تصاویر و تکنیک‌های جدید تولید به همراه داشته اند. انتظار می‌رود که در چند ماه آینده استفاده از هوش مصنوعی مولد در طراحی‌ها به پیشرفت‌های چشم‌گیرتر و دسترسی به ابزارهای جدیدتری برای ایجاد سطوح و یا اشیایی با اشکال غیرمتعارف منتهی شود. در حقیقت فصل جدیدی در فعالیت‌ها ما، به عنوان طراح، آغاز شده است”.

پیشرفت پیوسته در زمینه عملیات تکمیل سطح به تولید محصولات فوق‌العاده طبیعی و از لحاظ تکنیکی پیشرفته منتهی می‌شود.

Lamberti می‌افزاید: “قابلیت فعلی ما برای تولید سطوحی با انواع پرداخت‌های مختلف اهمیت زیادی در تولید محصولات پیشرفته ایفا می‌کند. این موضوع خصوصا در زمینه فرآیندهای تزئینات دیجیتال شامل اعمال چسب، گریت و سایر فناوری‌های پیشرفته بسیار مشهود است. علاوه بر این موارد، به‌کار­گیری پولیش دیجیتال کنترل شده و امکان ایجاد سطوحی با پرداخت‌های سطحی متفاوت، کیفیت سطوح بافت‌دار را بهبود داده است”.

این طیف از محصولات از مهم‌ترین محصولات ارائه شده در آخرین Tecnotour خواهند بود. این رویداد سنتی که توسط Tecnografica در هفته برپائی Cersaie برگزار می‌شود، شامل یک تور جامع بازدید از شرکت، آزمایشگاه‌ها و نمایشگاه است. شوروم جدید بر محصولات جدیدی که با همکاری Surface Technology Abrasive تولید شده اند و همچنین پروژه‌های نوآورانه طراحی و پیشرفت‌های قابل توجه به دست آمده در عملیات تکمیل و ایجاد سطوح بسیار شبیه به مواد طبیعی و دست‌ساز متمرکز خواهند بود. هدف از توسعه این محصولات ارائه ایده‌های نوآورانه برای بازتولید سطوح شبیه به سطوح طبیعی و محصولات دست‌ساز و در عین حال القای احساس استثنایی اصالت است.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید