اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
روزهای خلاقیت ؛ همایش جدیدی از Tecnografica

 از روز 19 ماه مارچ، استودیو طراحی Tecnografica درهای خود به روی علاقه مندان باز می‌کند تا نشان دهد چگونه خلاقیت الهام بخش افکتها و متریال های جدید می شود.

روزهای خلاقیت، همایش جدید Tecnografica در 19 مارس همزمان با آغاز فصل بهار در دفتر مرکزی این شرکت در کاستلرانو (رجیو امیلیا) ایتالیا آغاز خواهد شد. این شوی بهاره در خانه ای که توسط استودیوی طراحی معروف سازماندهی شده است، از آخرین دستاوردهای جدیدی که پیشبینی میشود در نمایشگاه Cersaie 2019 عرضه شوند رو نمایی می‌کند تا نشان می دهد چگونه خلاقیت در قلب پروژه ها قرار دارد.

در ماه های اخیر، کارهایی که طراحان Tecnografica انجام دادند براساس توانایی ویژه انسان برای تبدیل مواد طبیعی به سطوح نوآورانه برای زندگی و دکوراسیون معاصر بود.

مهارت های هنری Tecnografica در نمایشگاه بازسازی شده (که به تدریج در ماه های آینده توسعه خواهد یافت) افزایش یافته است، که در آن بازدیدکنندگان راه های جدیدی برای به دست آوردن اثرات مادی بر روی سطوح صنعتی را مشاهده خواهند کرد: تکنیکهایی بسیار چشمگیر که به واسطه روشها و افکتهای ویژه و استفاده از فن آوری های نوین ساخته و پرداخته شده اند.

جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

tecnografica creativity days

 

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید