اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Tecna 2024 از 24 تا 27 سپتامبر در Rimini برگزار خواهد شد

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ها و تجهیزات مربوط به سطوح Tecna در سال 2024 به طور رسمی اعلام شد. این نمایشگاه توسط گروه نمایشگاهی ایتالیا و Acimac برگزار خواهد شد.

دوره بعدی نمایشگاه بین‌المللی Tecna از 24 تا 27 سپتامبر و همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های مهم دیگر مربوط به سطوح بزرگ یعنی Cersaie در بلونیا و Marmomac در ورنا برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بین‌المللی به فناوی‌ها و ملزومات سطوح اختصاص داشته و توسط گروه نمایشگاهی ایتالیا و با همکاری Acimac برگزار می‌شود.

Tecna 2024 دو هدف کلیدی را دنبال می­کند: نخست تاکید بر نقش رهبری جهانی خود به‌عنوان ویترینی برای به نمایش گذاشتن فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید و دوم تثبیت قالب جدیدی که برای اولین بار در سال 2022 و با شعار “چگونه بسازیم” طیف وسیعی از انتخاب‌ها و پیشنهادات را به بازدیدکنندگان عرضه کرد. بازدیدکنندگان نمایشگاه این فرصت را خواهند داشت تا با آخرین راه‌کارهای تکنولوژیکی تولید انواع سطوح و مواد، از سنتی ترین تا نوآورانه‌ترین، آشنا شوند.

شکی نیست که پوشش‌های سطحی ترکیبی، استفاده از سطوح سرامیکی در فضاهای خانگی و عمومی و نوآوری‌های فنی و زیبایی‌شناختی یکپارچه ارائه ­شده در این نمایشگاه برای بسیاری از شرکت‌ها در سرتاسر جهان جذابیت خواهند داشت. با این وجود قدرت واقعی این نمایشگاه در سابقه 40 ساله آن نهفته است و شرکت در آن برای بسیاری از شرکت‌کنندگان حضور مجدد در نوعی “رویداد خانگی” به شمار می‌آید. رویدادی که در حقیقت مهم‌ترین نمایشگاه صنعت سرامیک جهان و ویترینی از برترین محصولات ساخت ایتالیا است.

کمپین تبلیغاتی Tecna 2024 که شامل شرکت در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی می‌شود در حال حاضر کاملا عملیاتی شده است. کنفرانس Decortech که از 13 تا 15 ژوئن سال جاری در Rimini برگزار شد گام مهمی در برگزاری این نمایشگاه بود. در این کنوانسیون بین‌المللی که با حضور بیش از 80 متخصص خارجی و خریدار برگزار شد موضوعات معرفی شده در Decortech بخش دکوراسیون دیجیتال، تکمیل و طراحی در Tecna 2022 توسعه داده شدند و شرکت‌های پیشرو صنعتی مانند Tecnografica، System Digital، Celfa، SCM، Superfici و Celfa finishing به ارائه موضوعات مورد نظر خود پرداختند.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید