اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
System Ceramics Open House برای نشان دادن فناوری برتر

فناوری برتر از 23 سپتامبر تا 4 اکتبر سال 2019 در System Ceramics Open House در فیورانو موذِنِز به وسط صحنه خواهد آمد.

 system ceramics logo System Ceramics Open House از 23 سپتامبر تا 4 اکتبر 2019 در دفتر مرکزی شرکت در فیورانو مودِنِز (Fiorano Modenese) برگزار خواهد شد. به همین مناسبت، System Ceramics راه حل‌های خودکارسازیِ یک‌پارچه خود را برای تولید رقابتی، دیجیتالی شده و با کارآیی بالا از دکوراسیون تا بسته‌بندی، از سامانه بدون قالب پرس‌کاری تا کنترل کیفیت و از جابجایی تا پلت‌فرم نرم افزاری Industry 4.0  به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین System Ceramics میزبان یک حوزه نمایشی خواهد بود که به فرایندهای تولید هوشمند مبتنی بر Prime اختصاص دارد؛ Prime نرم افزاری است که به صورت درون شرکتی برای مدیریت کردنِ کل امکانات تولیدی از طریق یک سامانه پیشرفته مدیریت عملیات تولید (Manufacturing Operations) توسعه داده شده است.

همچنین System Ceramics پرس Superfast را ارائه خواهد داد؛ نخستین پرس بدون قالب جهان که قادر به ارائه مزایا و سطوحی از عملکرد است که با استفاده از فناوری‌های متداول پرس‌کاری به سادگی امکان‌پذیر نیست. به لطف عدم وجود قالب، Superfast بیشینه انعطاف‌پذیری را در عملیات تغییر سایز تضمین می‌کند که شامل تنظیم تعدادی از پارامترها به صورت دیجیتالی از طریق نرم افزار و بدون نیاز به مانورهای مکانیکی یا تعویض تسمه است. اما ویژگی واقعاً منحصر به فرد این فناوری پیشرفته پرس‌کاری، این واقعیت است که می‌توان تمام سایزها را با یک تسمه منفرد تولید کرد (با شروع از مدول‌های cm 60 با ضخامت‌های از 3 تا mm 30) و به موجب آن هزینه‌ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

مانند هر سال، System Ceramics Open House مخاطبان بین المللی را جذب خواهد کرد و تأیید کننده علاقه به فرایندهای نوآورانه و بی‌نظیر این شرکت است که یک دگرگونی بنیادی در صنعت سرامیک را به سوی تولید انعطاف‌پذیر، دیجیتالی و پایدار باعث شده است.

 

system sede fiorano modenese ceramicworld

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید