اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
معرفی آخرین دستاوردهای گروه SITI B&T در bt-SPACE

در طول برگزاری نمایشگاه چرسای، گروه SITI B&Tدرب‌های bt-SPACE را دوباره می‌گشاید؛ bt-SPACE مرکز ارتباطاتی است که پذیرای آخرین محصولات طراحی و تولید شده در bt-LAB می‌باشد.

siti bt logoرویداد Fuorisalone که در bt-SPACE برگزار شد، در چرسای (Cersaie) امسال باز می‌گردد؛ bt-SPACE مکان ارتباطی گروه SITI B&T است که سال گذشته برای تبلیغ و نمایش سطوح سرامیکی نوآورانه گشایش یافت.

محل نمایش، تازه‌ترین محصولات توسعه داده شده توسط مرکز فناوری تحقیق و توسعه گروهSITI B&T ، یعنی bt-LAB را به نمایش خواهد گذاشت. پس از bt-Space، bt-Room قرار دارد که سالن نمایشی (شو رومی) از فناوری و خلاقیت است که میزبان گستره کاملی از اِعمال‌های به کار رفته برای ایجاد زیبایی در سرامیک است؛ از جمله پروژه‌های طراحی گرافیک از Digital Design و دستگاه‌های تزئین دیجیتال از شرکت Projecta Engineering. نکات برجسته شامل یک پیش نمایش جهانی از Full Digital Line جدید خواهد بود که یک خط پیمانه‌ای (مدولار) برای تزئین سایزهای بزرگ با عرض چاپ mm 2000 است که شامل دو مدول رنگ Innova® 2000، مدول Innova® 2000 DryFix برای اِعمال مواد خشک و مدول Innova® 2000 Glaze برای اِعمال لعاب می‌باشد.

رویداد Fuorisalone در bt-SPACE بین ساعت 9 صبح تا 9 عصر از 23 تا 27 سپتامبر باز خواهد بود. از سوی دیگر، بازدید از 18 سپتامبر تا 20 اکتبر 2019 قابل رزرو است. در صورت درخواست، مشتریان می‌توانند تا 4 اکتبر از bt-Room بازدید کنند و در تورهای همراه با راهنما از bt-Lab و سایر مکان‌های گروه شرکت نمایند.

siti btspace 1

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید