اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
“ساکمی پیشرو در نوآوری های صنعت سرامیک” عنوان همایشی به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس شرکت SACMI

شرکت ساکمی ایتالیا بزرگترین تولید کننده تجهیرات صنایع کاشی و سرامیک ، بسته بندی ، سلولزی و نوشیدنی به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس خود همایشی را تحت عنوان  "ساکمی پیشرو در نوآوری های صنعت سرامیک" در مورخ 24 مهر ماه سال 1398 در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما – تهران برگزار نمود. 

sacmi 100 logo elenco 02این دومین همایش عمومی شرکت ساکمی با این ابعاد و گستردگی در ایران بود ، همایش اول با عنوان ” SACMI Technologies seminar ”  تقریبا 18 سال پیش در مورخ 8 خرداد ماه 1380 در همین محل با حضور مدیران و کارشناسان کارخانجات برگزار شده بود. همایش امسال با حضور نزدیک به 20 نفر از مدیران شرکت ساکمی ایمولا و حضور بیش از 400 نفر از مدیران صنعت کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی و دیرگداز و مدیریت شرکت ساکمی ایران به عنوان مجری اصلی برگزار گردید.

سخنران ابتدایی همایش جناب آقای ویتوریو رومیتی ( پرزیندت شرکت ساکمی ایران ) ضمن خوش آمد گویی به حاضرین از اهمیت بازار ایران برای ساکمی و حمایت از مشتریان سخن گفت. سخنران اول همایش سفیر محترم ایتالیا در ایران جناب آقای جوزپه پرونه ضمن تاکید بر لزوم توسعه همکاری های تجاری دو کشور از تلاش دولت ایتالیا برای رفع موانع تجاری فیمابین دو کشور خبر داد.

در این مراسم جناب آقای دکتر امیری ، مدیر دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و جناب آقای مهندس روشنفکر به عنوان رئیس انجمن تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران  ضمن خوشامد گویی به  مدیران صنعت به تبیین مشکلات موجود در صنعت و لزوم همکاری بیشتر فیمابین تامین کنندگان و تولید کنندگان و پشتیبانی های فنی و تکنولوژیکی و آموزشی سخن به میان آوردند.

سخنران بعدی آقای پائولو ساسی پرزیدنت انجمن تولید کنندگان ماشین آلات سرامیک ایتالیا ACIMAC با قول توسعه همکاری بیشتر بین انجمن سرامیک و تاکید بر توسعه روابط تجاری صنعتی ایتالیا و ایران آمادگی ACIMAC را برای برگزاری دوره های آموزشی مختلف همانند قبل برای متخصصین ایرانی صنعت اعلام نمود.

در این همایش متخصصین و مدیران شرکت ساکمی ایمولا در بخشهای مختلف اعم از تهیه بدنه و مواد اولیه ، کوره ، راهکارهای کاشی های سایز بزرگ ، خطوط کامل دیجیتال لعاب و چاپ  و همچنین بخشهای پایانی تولید اعم از چمفرینگ و پولیش و بسته بندی به معرفی آخرین دستاورد ها و تحقیقات شرکت پرداختند و در بخش دیگری از همایش کارخانه های هوشمند تولید چینی بهداشتی و روشهای نوین اتوماسیون در صنعت چینی مظروف به عنوان بخشهای فعالیت دیگر شرکت ساکمی در حوزه صنعت سرامیک معرفی گردید.

این همایش یک روزه پس از مراسم نهار و ارائه مقالات تخصصی در زمینه رولر های سرامیکی و روغنهای با کارایی بالا برای پرسهای ساکمی و تقدیم هدایا به مدعوین پایان پذیرفت.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید