اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
چاپگر دیجیتال جدید Projecta در Think Pro به نمایش گذاشته خواهد شد

فناوری‌های جدید چاپ دیجیتال سرامیک در رویداد Think Pro مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت. این رویداد در 14 ژوئن در bt-SPACE و با سازمان‌دهی Projecta برگزار شد.

Think Pro که در 14 ژوئن برای به نمایش گذاشتن چاپگرهای دیجیتال جدید برگزار شد، بسیار موفقیت‌آمیز بود. این رویداد توسط Projecta و Digital Design (از اعضای Gruppo B&T) سازمان­دهی شده بود و بیش از 200 مهمان از مشتریان، روزنامه نگاران، سیاستمداران در bt-SPACE گرد هم آمدند تا درباره آخرین اهداف شرکت، به‌ویژه تحکیم موقعیت در بازار بین‌المللی، چگونگی تبدیل شدن به یک تامین‌کننده جهانی و راه‌کارهای جدید چاپ دیجیتال خصوصا در صنایع سرامیک، بیشتر بدانند.

چهار فناوری شاخص هدهای منحصربه فرد چاپ با نام‌های FD1، چاپگرهای دیجیتال جدید PRO و IKON، راه­کار کاملا جدید DIGIFIX برای میکروساختارها، اعمال افکت‌ها و سیالات کاربردی برای نخستین بار در این رویداد ارائه شدند. این راه‌کارها توسط بخش تحقیق و توسعه Projecta و با هدف ارائه به بازارهای جهانی توسعه یافته اند.

Luca Fanara مدیرعامل Projecta در توصیف چگونگی توسعه شرکت اظهار داشت: “Projecta همواره نماینده استعداد و فناوری، کارآمدی و سرعت و زیبایی شناسی و علوم الکترونیک بوده است. ما قصد داریم تا موقعیت خود به‌عنوان یک نقش‌آفرین پیشرو در بازاراهای جهانی را تقویت و تثبیت کنیم.  مجموعه ما همواره به‌دنبال بهبود بیشتر محصولات خود بوده و استفاده از محصولات و خدمات آن به‌معنی تضمین تولید با کیفیت‌تر در نتیجه‌ی بهره‌گیری از تخصص ایتالیایی است. مجموعه ما ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش به موقع و حرفه‌ای است و مشتریان ما امکان دسترسی فوری به قطعات یدکی در سرتاسر جهان را دارند”.

Fabio Tarozzi رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Gruppo B&T’s DNA چنین افزود: “رویداد عصر امروز گواهی بر کوشش‌های فراوان گروه تحقیق و توسعه مجموعه ما است. تیم ما یک تیم بسیار منسجم و دارای مهارت‌ها و فناوری‌های لازم برای پوشش دادن کل زنجیره تولید سرامیک، با تمرکز همیشگی بر نیازهای آینده است. آگاهی از اهمیت سرمایه‌گذاری و نوآوری برای پاسخگویی به تغییرات بازار، ما را بر آن داشته است که دائما برای احیا و بازآفرینی تمام شرکت‌های گروه تلاش کنیم. در این میان Projecta یکی از مثال‌های شاخص نشان‌دهنده رشد است و با سرمایه‌گذاری روی جوانان، با موفقیت به حرکت در مسیر شراکت با مشتریان جهانی خود ادامه می‌دهد”.

نسخه Rapida جدید و فوق کارآمد سیستم پرس بدون قالب ®Supera و همچنین دستگاه گونیا کردن خشک بسیار پرسرعت Tornado که توسط Ancora توسعه یافته است، دو فناوری دیگر Gruppo B&T بودند که در طول شب به نمایش گذاشته شدند.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید