اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
همکاری جدید بین Colorobbia و دانشگاه Jaume I

کمک هزینه تحصیلی، کارآموزی و آموزش‌های درون شرکت برای دانشجویان مهندسی و شیمی مشغول در دانشگاه Castellón

محدوده‌ی وسیعی از رویدادها و طرح‌های ابتکاری برای جشن گرفتن صدمین سالگرد گروه Colorobbia در سال 2021 برنامه ریزی شده است، تازه ترین آن‌ها در مجموعه‌ی سرامیک Castellónکه این گروه ایتالیایی مقر اصلی اسپانیایی خود را در آن قرار داده است برگزار شد. در اکتبر، یک روز آموزش سطح بالا برای کارکنان و مدیران گروه شامل یک سخنرانی اصلی به وسیله ی پروفسور Xavier Marcet با عنوان رهبری و مدیریت در قرن بیست و یک برنامه ریزی شد.

پروفسور Marcet که یک متخصص استراتژی، ابتکار و دگرگونی مدیریت و یک مشاور برای HPO ، سونی ، سابادل، گروه Suez وSeat است تازه ترین تئوری‌های مدیریت تجاری آینده‌نگر و خلاقانه را که در آن استعداد و ارتباطات بنا بر ارزش‌هایی مانند یکدلی، فروتنی و روحیه‌ی خدمت است ارائه کرد. Marcet باور دارد که این عناصر کلیدی تنها برای رسیدن به موفقیت نیستند بلکه برای مدیریت عدم قطعیت و بازه‌های بحران، انطباق به سناریو‌های جدید و تغییر در انگیزه، نیز هستند.

این فرآیند ساخت یک آینده‌ی پایدار و مشترک یک سنگ بنای استراتژی گروه Colorobbia است و به طور خاص بر جوانان و آموزش آن‌ها تمرکز می‌کند. با توجه به این مسئله یک پروژه ی جدید با همکاری دانشگاه Jaume I در Castellón با نام کلاس خلاقیت پایدار Vittoriano Bitossi آغاز شده‌است. از این سال درسی Colorobbia برنامه‌های مستحکمی برای حمایت از دانشجویان مهندسی و شیمی از طریق حمایت‌های تحصیلی کارآموزی‌ها و آموزش‌های داخل شرکت با هدف توسعه‌ی پایدار و بهره‌ور فناوری و استفاده از پروژه‌های مبتکرانه برنامه‌ریزی کرده است.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید