اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح دفتر مرکزی جدید آینده‌نگرانه Durst

در 5 آپریل، Durst دفاتر مرکزی جدید خود را در Brixen، شمال ایتالیا، افتتاح کرد که ساختمانی آینده‌نگرانه است که فرایند تکامل گروه را نشان می‌دهد.

christoph gamper CEO e co owner di durst e harald oberrauch owner di durstDurst که یک راهبر جهانی در تولید سامانه‌های چاپ جوهر افشان (inkjet) برای کاربردهای صنعتی است، اخیراً دفاتر مرکزی جدید خود را به شکل یک مجموعه ساختمانی آینده‌نگرانه در میان کوه‌های Brixen در جنوب تیرول (Tyrol) افتتاح کرد. طراحی نمادین ساختمان شامل یک سازه بال مسطح و شناور با برج بتنی شش طبقه 35 متری و پوشش بیرونی پوشیده شده با پودر فلز است که 850 پنجره رنگارنگ که با LED روشن می‌شوند، در یک سبک پیکسل مانند آرایش یافته‌اند که یادآور دنیای عکاسی و چاپ دیجیتال است.

این ساختمان بسیار آینده‌نگرانه تقریباً دو سال زمان برد تا تکمیل شود و نهایتاً در 5 آپریل افتتاح گردید. این سازه را معماران پاتریک پِدو (Patrik Pedò) و یوری پوبیتزِر (Juri Pobitzer) به صورت عملاً تک‌حجم (Monovolume) مستقر در بولتزانو (Bolzano) طراحی کردند. این معماران بال تازه‌ای را با دفاتر موجود و تأسیسات تولیدی گرد هم آوردند و در همان حال ارتباط قدرتمندی را بین گذشته و آینده به وجود می‌آورد. طراحی نمادین برای یک ساختمان شرکتی با یک برج، نخستین بار بیش از 50 سال پیش توسط معماری به نام اوتمار بارث (Othmar Barth)، خالق نخستین تأسیسات Durst ارائه شد؛ اگر چه ساخته نشد.

همچنین گذشته و آینده، زمینه‌های اصلی مراسم افتتاحیه برای دفاتر مرکزی جدید بودند؛ رویدادی که بیش از 1،000 میهمان شامل مشتریان، کارکنان، شرکای تجاری و نمایندگان مقامات محلی دعوت داشتند. کریستوف گَمپِر مدیرعامل و یکی از صاحبان شرکت همراه با هِرالد و کریستوف اوبراخ، نمایندگان خانواده‌ای که به مدت سه نسل مالک Durst بوده‌اند، به میهمانان خوشامد گفتند.

کریستوف گَمپر در توضیحات خوشامدگویی خود به میهمانان گفت: «این روزی بسیار غرورآفرین در تاریخ طولانی Durst است. ما از آینده نمی‌هراسیم. این جا هستیم تا آینده را شکل بدهیم. ما بهترین کارکنان، بهترین مشتریان و بهترین فناوری را داریم. از مانترای (mantra) نوآوری نیرو می‌گیریم و راه‌حل‌های کامل از پیکسل تا تولید را ارائه می‌دهیم؛ بدون آن که فراموش کنیم هدف، نه تنها تمرکز بر دستگاه‌هاست بلکه تمرکز بر مردمی که پشت آن‌ها هستند، نیز می‌باشد».

خودِ ساختمان جدید که 5،700 مترمربع از کل یک سایت 28،000 مترمربعی را اشغال می‌کند، تمرکز قوی Durst بر رفاه کارکنانش را نشان می‌دهد. این ساختمان، دفاتر اجرائی، تجاری و فنی را در خود جای می‌دهد که ترکیبی از راحتی و ویژگی‌های فناوری پیشرفته است. چشم‌اندازِ یک پنجره بزرگ بر روی یک باغ مرتفع به وسعت 2،800 مترمربع باز می‌شود که کارکنان و مشتریان از آن استفاده می‌کنند؛ نواحی رفاهی مجهز و متعددی شامل یک کافه‌تریای بزرگ در ورودی، همچنین فضاهایی برای خدمات یک مهد کودک حرفه‌ای وجود دارد.

همچنین این ساختمان که از لحاظ بصری جالب توجه است، در برگیرنده یک سالن کنفرانس مدرن و مرکز خدمات مشتری (Customer Experience Center) معتبر می‌باشد. در این سالن نمایش (شوروم) عظیم، مشتریان از همه جای دنیا می‌توانند کل طیفِ راه‌حل‌های Durst و سامانه‌های چاپ دیجیتال با کارآئی بالا را برای بخش‌هایی که در برگیرنده ارتباط بصری، سرامیک‌ها، بسته‌بندی و نساجی است، بررسی کنند.

دفاتر مرکزی جدید بازتاب‌دهنده راهبردهای دراز مدت گروه هستند. گَمپر اظهار داشت: «در طول چند دهه بعدی، تکامل Durst را از یک متخصص در چاپ جوهر افشان دیجیتال به یک تأمین‌کننده راه‌حل‌های کامل مانند تصویرسازی و گیرنده داده‌ها، چاپ و تزئین سطحی، شامل توسعه نرم‌افزار مناسب گردش کار، توسعه جوهر و انجام مداوم خدمات پیش و پس از فروش شاهد خواهیم بود».

خودِ گَمپر هدایت‌کننده این دوره گذار بوده است، کسی که یک ساختار مدیریتی تازه و فلسفه تجاری جدیدی مبتنی بر اشتیاق برای فناوری‌ها و بازارها، همکاری و شراکت فعال با هدف شکل دادن به آینده از طریق نیروی محرکه نوآوری را وارد کار کرده است. وی صحبت خود را چنین به پایان رساند: «این یک مسأله ظاهری نیست بلکه مسأله‌ای ماهیتی است. با این ساختمان ما می‌خواستیم تا فضای حفاظت شده‌ای را برای نوآوری ایجاد کنیم و افراد بسیار خاصی را که خودشان را وقف آفرینش چیزهای تازه می‌کنند و آن‌هایی را که همیشه آماده‌اند تا پرسش بعدی را بپرسند، گرد هم بیاوریم».

Durst با تاریخچه بیش از 80 ساله خود که از نزدیک با خانواده اوبراخ همکاری کرده است، بیش از 700 نفر کارمند (شامل 280 نفر در دفاتر مرکزی در Brixen) و 20 شعبه در سراسر جهان و 295 ثبت اختراع دارد. اخیراً هِرالد اوبراخ مسئولیت شرکت را از پدرش کریستوف بر عهده گرفت.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید