اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شمارش معکوس برای برگزاری چهلمین نمایشگاه Cersaie

انتظار می‌رود که تمام فضای نمایشگاه Cersaie 2023 که از 25 تا 29 سپتامبر در بولونیا برگزار خواهد شد، توسط شرکت‌کنندگان اشغال شود.

Bologna از 25 تا 29 سپتامبر و همزمان با میزبانی چهلمین دوره نمایشگاه Cersaie، مجددا به پایتخت جهانی صنعت سرامیک تبدیل خواهد شد. این نمایشگاه در چهلمین سال برگزاری خود به محل مهمی برای ملاقات متخصصان صنعت تبدیل شده است و فرصت بی‌نظیری برای کشف آخرین ترندها و نوآوری های دنیای کاشی‌های سرامیکی و مبلمان سرویس بهداشتی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

همانطور که Emilio Mussini، نایب رئیس Confindustria Ceramica، اعلام کرده است انتظار می‌رود تمامی فضای 145000 مترمربعی موجود در 15 سالن توسط Cersaie 2023 اشغال شود (این فضا چند هزار مترمربع بیشتر از فضای اختصاص داده شده در سال 2022 است). تعداد غرفه‌داران نیز امسال کمی بیشتر از سال گذشته خواهد بود. تولیدکنندگان کاشی و سرامیک %57 شرکت‌کنندگان، بخش مبلمان سرویس بهداشتی %15 شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران خارجی حدود %40 از مجموع شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهند که خود نشان دیگری از طیف استثنایی و بین‌المللی گسترده این نمایشگاه است.

Cersaie یک نمایشگاه بین‌المللی و همچنین محل نمایشی برای نشان دادن محصولات تولید ایتالیا به جهان است. موضوعی که توسط Giovanni Savorani، ریاست Confindustria Ceramica به آن اشاره شد. وی همچنین خبر از حضور Adolfo Urso، وزیر سرمایه‌گذاری و تولیدات ایتالیایی در روز دوشنبه 25 سپتامبر در کنفرانس افتتاحیه این نمایشگاه داد.

در جشن چهلمین سالگرد برپایی Cersaie ابتکارات متعددی به چشم می‌خورد. از جمله این نوآوری‌ها می‌توان به پوستر نمایشگاهی این رویداد اشاره کرد که در آن از تصویر یک دروازه برای انتقال ایده گذر در زمان و مکان استفاده شده است. بازدیدکنندگان در Cersaie 2023 می‌توانند به کمک تورهای دارای راهنما و با سفر به گذشته، از دستاوردهای چهل ساله این نمایشگاه مطلع شوند و مهم‌تر از آن از دروازه آینده عبور کنند.

پنج مکان مشخص به این منظور در مسیر این مرکز نمایشگاهی (در مرکز خدمات، در گالری‌های 21/22 و 25/25. سالن 37) در نظر گرفته شده است که در آن­ها از تصاویر گرافیکی و ویدئوهای مرتبط برای معرفی محصولات، اشخاص و رویدادها و موسیقی هر دهه استفاده شده است.

در ماه آوریل Cersaie در شبکه‌های اجتماعی خود نیز کمپینی برای غرفه‌داران ایتالیایی و بین‌المللی که در این چهار دهه با ارائه محصولات، پروژه‌ها و ایونت‌های خود در ایجاد تاریخچه این مجموعه نقش داشته اند، به راه انداخت.

Cersaie 2023 بار دیگر میزبان طیف وسیعی از رویدادهای فرهنگی از جمله نمایشگاه‌های معتبر (مانند Top Star و Bologna Arte Architeture)، یک سخنرانی اصلی به‌عنوان بخشی از برنامه ساختمان، مسکن، اندیشه (12برنده جایزه Pritzker از جمله سخنرانان پیشین بوده اند)، گفتگوهای مطبوعاتی در کافه و همچنین کسب تجارب عملی در ورکشاپ‌های Tiling Town خواهد بود.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید