اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
برگزاری رویداد Colorobbia با نام COLLECTIO در ویتنام

برجسته ترین تامین کنندگان ایتالیایی کارخانجات، خدمات و مواد، در کنفرانسی با موضوع نوآوری و فناوری که توسط Colorobbia در پنجم و ششم جولای در هوشی‌مینه ویتنام برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

این ایونت با نام “COLLECTO،تولید ایتالیا، نوآوری جهانی” پنجم و ششم جولای در هتل Le Meridien درشهر هوشی مینه ویتنام برگزار خواهد شد.

برخلاف رویدادهای نمایشگاهی سنتی، این برنامه یک رویداد فنی و شبکه‌ای دو روزه برای اطلاع‌رسانی درباره آخرین نوآوری‌های ایتالیا در محصولات، فناوری‌ها، برنامه‌ها، طراحی و ترندهای جدید طراحی به صنایع سرامیک ویتنام است.

علاوه بر Colorobbia، برخی از سایر تامین کنندگان پیشرو مواد، ماشین‌آلات، کارخانجات و خدمات ایتالیایی نظیرIndustrie Bitossi, Lamberti , Smaltochimica, LB, Sacmi, BMR, System Ceramics, SITI B&T, Projecta, Digital Design, Stylgraph, Fabbrica del Sale, Nitida, SMAC, Surfaces، Tecnoferrari و Tecnodiamant نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد و افتتاح رویداد توسط سفیر ایتالیا در ویتنام انجام خواهد شد.

COLLECTA توجه تولیدکنندگان محلی را به خود جلب کرده و انتظار حضور حدود 160 شرکت کننده در رویداد پیش­رو که شامل فعالیت‌های اجتماعی نظیر ضیافت شام در پنجم جولای نیز است، می‌رود.

این رویداد در پنجمین سالگرد افتتاح  Vietnam برگزار خواهد شد و نشان از تمایل این گروه ایتالیایی، با بیش از صد سال تجربه، برای تثبیت حضور منطقه‌ای خود و تبدیل شدن به مهم‌ترین برند ایتالیایی در منطقه آسه آن دارد.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید