اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
برگزاری موفقیت‌آمیز رویداد Colorbbia با نام COLLECTIO در ویتنام

تولیدکنندگان محلی در ویتنام از ابتکار Colorobbia برای به نمایش گذاشتن محصولات ایتالیایی در این کشور استقبال کردند و این استقبال باعث شد تا از این پس این رویداد به عنوان یک تور سالانه در سرتاسر جهان تکرار شد.

نمایشگاه COLLECTIO در 5 و 6 ژوئیه امسال در هتل Le Meridien در شهر هوشی­مین ویتنام و توسط Colorobbia برگزار شد و موفقیت چشم‌گیری داشت.

این رویداد نه یک نمایشگاه سنتی، بلکه یک رویداد فنی و شبکه‌ای دو روزه برای انتقال اطلاعات مربوط به آخرین نوآوری‌های محصولات، فناوری‌ها، برنامه‌ها، طراحی‌ها و ترندهای جدید اجرا در ایتالیا، به صنایع سرامیک ویتنام بود و محبوبیت زیادی بین شرکت‌کنندگان پیدا کرد. مدیران و تکنسین‌های 20 شرکت مهم داخلی سرامیک که حدود 70 درصد از بازار ویتنام را در اختیار دارند شرکت کنندگان این نمایشگاه را تشکیل می‌دادند.

علاوه بر Colorobbia، سایر تامین‌کنندگان ایتالیایی پیشرو در زمینه مواد، ماشین‌آلات، کارخانه و خدمات مانند Industrie Bitossi, Lamberti, Smaltochimica, LB, Sacmi, BMR, System Ceramics, SITI B&T, Projecta, Digital Design, Stylgraph, Fabbrica del Sale, Nitida, SMAC, Surfaces, Tecnoferrari و Tecnodiamant نیز در این رویداد شرکت داشتند.

به‌عنوان نخستین سخنران، Alessio Londi(Colorobbia) نخستین گام‌های این گروه ایتالیایی در سال 1980 در بازار ویتنام و پیش از افتتاح شعبه محلی در اواخر سال 2017 را یادآوری کرد. تجارت اصلی Colorobbia ویتنام، تولید جوهر و لعاب و همچنین توزیع محصولاتی مانند زیرکونیوم، گریت، رنگدانه‌ها و محصولات تخصصی تولید اروپا و اندونزی است. این شعبه با داشتن تیم مجربی از طراحان و تکنسین‌ها علاوه بر فعالیت‌های تولیدی، آماده همکاری با مشتریان داخلی و کمک برای دستیابی ایشان به بالاترین سطح کیفیتی محصولات ایتالیایی است. اینک و پس از گذشتن پنج سال از فعالیت کلروبیای ویتنام، این مجموعه قصد دارد تا حضور خود را به عنوان تولیدکننده رنگ و لعاب ایتالیایی، در ویتنام تثبیت کند و به مهم‌ترین برند در کل منطقه ASEAN تبدیل شود.

موفقیت این رویداد در ویتنام، Colorbbia را بر آن داشت تا این نمایشگاه را هر سال و در کشورهای مختلف برگزار کند.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید