اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نقش مهم طراحی و پایداری در کنفرانس Ceramics Value

کنفرانس فنی هفدهم اکتبر در Fiorano با موقعیت چشم‌گیری همراه بود. این کنفرانس توسط Ceramic World Review سازمان‌دهی شده بود.

بیش از 250 متخصص هفدهم اکتبر در سالن اجتماعات گالری Florim در Fiorano Modense گرد هم آمدند تا در کنفرانس فنی با عنوان “سرامیک‌های ارزشمند- فناوری­ها و مواد مورد نیاز برای سطوح متعلق به آینده” که توسط Ceramic World Review و با همکاری Acimac برگزار شده بود، شرکت کنند.

برگزاری مجدد کنفرانس سنتی سالیانه Ceramic World Review به منطقه سرامیکی Sassuolo پس از یک وقفه چندین ساله بر اثر همه‌گیری بیماری، مورد توجه بسیار متخصصین قرار گرفت.

Paolo Lamberti ریاست Acimac اظهار داشت: “این حضور گسترده اهمیت ملاقات رو در رو و گفتگو درباره مسائل مربوط به آینده و نوآوری در محصولات را برای نقش‌آفرینان این منطقه روشن کرد. هر چه باشد، ترویج خلاقیت و نوآوری در DNA ما نهفته است”.

نوآوری با تمرکز ویژه بر مفهوم ارزش، یکی از کلیدی‌ترین موضوعات کنفرانس بود.

Paola Giacomini سردبیر Ceramics World Review و گرداننده کنفرانس چنین اظهار داشت: “انتخاب این موضوع با توجه به عبور صنعت سرامیک ایتالیا از بحران‌های دو سال گذشته با تمرکز بر تمامی انواع ارزش، از جمله ارتقای ارزش محصولات صورت گرفت. هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی نقش فناوری‌ها و مواد جدید در افزایش ارزش محصولات از طریق بهبود کیفیت فنی، زیبایی شناسی، طراحی یا پایداری است”.

9شرکت‌کننده در این کنفرانس، BMR, Colorobbia, Gruppo B&T-Projecta, Sacmi, Sicer Smaltochimica, Surfaces Group, System Ceramics و Vetriceramici برداشت شخصی خود از سرامیک‌های ارزشمند را  با سخنرانی‌هایی که به بررسی نقش خط تولید از طراحی و تحقیقات زیبائی شناسی گرفته تا شکل‌دهی، تزئین، پخت و تکمیل سطوح سرامیکی در تولید این محصولات می‌پرداخت، ارائه دادند.

تولید محصولاتی با شباهت بسیار زیاد به مواد طبیعی (با استفاده از افکت‌های تمام بدنه و سطوح سه بعدی) و رنگ به‌عنوان یک عنصر کلیدی در ایجاد نمای لوکس، از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این کنفرانس بودند. در حوزه فرآیندهای تولیدی نیز گزارش Sacmi درباره تحقیقات جاری در زمینه فرآیندهای حرارتی با تاثیر آلایندگی صفر، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

در اینجا فقط به زبان ایتالیایی موجود است: ویدیوهای ارائه ها و اسلایدهای کامل

این کنفرانس با یک میزگرد اختصاصی در زمینه “ارزش طراحی” و با حضور دو ارائه‌دهنده از گروه شرکت‌های طراحی Asimac، Paolo Lamberti (از Tecnografica) و Elena Pellesi از (Digital Design) به همراه Federio Borziani ریاست توسعه محصولات در گروه Florim به پایان رسید.

کنفرانس “سرامیک‌های ارزشمند” بخشی از رویداد “روزهای تولید ایتالیا” بود که توسط ACIMAC، UCIMA و AMAPLAST برگزار شد و در روزهای 18 و 19 اکتبر و در موضوع تحولات دیجیتال و خدمات رسانی در صنایع تولیدی ادامه یافت.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید