اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
آکادمی فناوری سرامیک، فرصت‌های نوین برای آموزش آنلاین در خارج از کشور

پلتفرم جدید آموزش به زبان انگلیسی SBS به طور خاص شرکت‌های سرامیک مستقر در خارج از ایتالیا طراحی شده است. یکی از مزیت‌های برجسته این پلتفرم، قابلیت برگزاری دوره‌های آموزشی مطابق با نیازهای خاص تولید و ارائه توسط مربیان با تجربه و متخصص در این حوزه است.

CTA، نخستین آکادمی بین‌المللی تخصصی در این زمینه، در سال ۲۰۲۰ توسط SBS (مدرسه مدیریت Acimac) تأسیس شد تا آموزش‌های تخصصی در فناوری سرامیک را به بازار جهانی عرضه کند. دوره‌های آموزشی این آکادمی بر جنبه‌های فنی، زیبایی‌شناختی و تجاری منحصر به فرد محصولات سرامیکی تمرکز دارند. به دلیل دسترسی آنلاین، زمان‌بندی‌های استراتژیک برای هماهنگی با مناطق زمانی مختلف و استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان تدریس، این دوره‌ها یرای مخاطبان جهانی قابل دسترسی بوده و ارتباطات میان شرکت‌کنندگان در کشورهای مختلف (مانند آفریقای جنوبی و لهستان) را تسهیل می‌کنند.

مربیان این دوره‌ها از برجسته‌ترین کارشناسان صنعت سرامیک هستند، دانش عمیق و گسترده‌ای از فرآیندهای تولید شرکت‌ها و چالش‌های آن‌ها دارند و در فعالیت‌های آموزشی بسیار با تجربه هستند.

CTA خدماتی شخصی‌سازی شده شامل ماژول‌های آموزشی آماده و همچنین امکان مشاوره‌های آنلاین عمیق در خصوص مسائل خاص تولید ارائه می‌دهد.

در حال حاضر دوره‌های آموزشی زیر در دسترس هستند:

حوزه طراحی

  • CreativiTiles: تجربه مشتری در صنعت سرامیک
  • CreativiTiles: نحوه به‌کارگیری فرآیند طراحی در صنعت سرامیک
  • فتوشاپ برای کاشی‌های سرامیکی

حوزه فنی

  • کارخانه به عنوان یک کل راهکارهای دیجیتال
  • خشک کردن و پخت کاشی‌های سرامیکی
  • پرس کاشی‌های سرامیکی
  • فرزکاری و خشک کردن پاششی
  • تزئین دیجیتال
  • عیوب تولید کاشی: تشخیص و رفع
  • مدیریت مشکلات
  • چگونه به یک مدیر محصول موفق در صنعت کاشی سرامیکی تبدیل شویم

متقاضیان ثبت‌نام می‌تواند به صورت مستقیم با ما از طریق شماره 09123249893 در واتزاپ در تماس باشند.

ایجاد خلاقیت با روش طراحی Lab.Brain

یکی از دوره‌های محبوب در پلتفرم CreativiTiles CTA “چگونه فرآیند طراحی را در صنعت سرامیک به کار ببریم” است. هدف این ماژول ارائه ابزارها و روش‌هایی است که می‌تواند مهارت‌های خلاقانه را درون شرکت پرورش دهد و آن‌ها را به پروژه‌های طراحی تبدیل کند. این دوره آموزشی که قرار است در بازه زمانی دسامبر ۲۰۲۴ تا ژانویه ۲۰۲۵ برگزار شود، به رهبری Valentina Downey، طراح محصول و استراتژی که کارگاه‌های نوآوری طراحی را برای شرکت‌های ایتالیایی و چندملیتی سازماندهی می‌کند، اجرا خواهد شد.

Downey در این‌باره می‌گوید: “خلاقیت تنها یک استعداد ذاتی نیست، بلکه یک مهارت است که می‌توان آن را از طریق یادگیری و تمرین در محیطی خلاقانه و با استفاده از ابزارهای مناسب توسعه داد”.

برای دستیابی به موفقیت و نوآوری، طراحی باید به طور فعال از درون شرکت مدیریت شود. به منظور افزایش رقابت‌پذیری، آشنائی با بهترین روش‌های استفاده از تکنیک‌های پردازش، رنگ‌ها، بافت‌ها، ضخامت‌ها، اندازه‌ها و پوشش‌ها و ایجاد هماهنگی در محصولات با تغییرات تقاضای بازار ضرورت دارد. روش طراحی Lab.Brain مورد استفاده در این دوره، از اصول تفکر طراحی استفاده کرده و با ترکیب آن‌ها با تجربه فراوان Valentina Downey به عنوان مشاور طراحی و دانش عمیق او از توسعه محصول همراه است. این آموزش شامل جلسات کارگاهی است که با توجه به نیازهای شرکت و تعداد کارمندان و سطح مهارت آن‌ها طراحی شده است. یکی از جنبه‌های کلیدی این دوره، تحقیق در زمینه طراحی است و به طراحان کمک می‌کند تا روندهای مناسب برای شرکت را در زمان خاص خود شناسایی کنند.

نتایج دوره

  • آزمایش روش‌ها و ابزارهای مختلف برای تعیین بهترین گزینه‌ها توسط شرکت در پایان دوره.
  • ابزارهایی برای بهبود تحقیق طراحی و تبدیل آن به بخشی ساختاریافته از فرآیند طراحی.
  • نقشه‌برداری مشتری و شناسایی نقاط تماس.
  • تقویت مهارت‌های طراحی.

 

Valentina Downey توسعه دهنده پروژه‌های طراحی استراتژیک در اروپا و آسیا و مدرس دانشگاه پارما و LABA ترنتینو است.

او به عنوان مدرس دوره‌های فوق‌لیسانس در طراحی نوآوری در دانشگاه‌های فرارا و بولونیا مشغول به فعالیت است و همچنین سابقه تدریس در دانشگاه پارما، در زمینه نوآوری خرده‌فروشی و طراحی را دارد. وی همچنین به تدریس مدیریت طراحی در آکادمی هنرهای زیبا در بولونیا و طراحی صنعتی در مؤسسات مختلفی چون آکادمی Domus در میلان، دانشگاه Sapienza در رم و مؤسسه طراحی اروپا در مادرید پرداخته است.

وی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ رئیس بخش Emilia-Romagna انجمن طراحی صنعتی بوده و هم‌اکنون هماهنگ‌کننده منطقه‌ای نظارت دائمی طراحی ADI است.

مقالات مرتبط

برندگان جایزه Brick Award 2024

پنج پروژه برگزیده از میان ۷۴۳ اثر از ۵۴ کشور، نشان دهنده ظرفیت استفاده از آجر در معماری و برای ساخت‌وسازهای پایدار و خلاقانه هستند.یازدهمین

شمارش معکوس برای Tecna 2024 در Rimini آغاز شد

بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ و تجهیزات مرتبط با صنعت سرامیک و سطوح از ۲۴ تا ۲۷ سپتامبر در Rimini برگزار خواهد شد.Tecna 2024، نمایشگاه جهانی

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید