اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Biesse Group رویداد حضوری و مجازی ترکیبی را با نام Inside In Action راه‌اندازی می‌کند

رویداد ترکیبی دیجیتال و زنده که قرار است از 5 تا 30 اکتبر در پردیس Biesse در پِسارو و بر روی پلت‌فرم Digital Arena برگزار شود، فناوری‌های جدیدی از Biesse ، Intermac و Diamut را ارائه خواهد داد

گروه Biesse از 5 تا 30 اکتبر یک رویداد ترکیبی دیجیتال و زنده را با نام Inside In Action برگزار خواهد کرد تا همه نوآوری‌های فناورانه‌ای توسعه یافته توسط بخش‌های گروه‌های Biesse، Intermac و Diamut – برای ماشین‌کاری چوب، مواد پیشرفته، شیشه و سنگ را عرضه نماید. این رویداد پیشگامانه در پردیس Biesse در پِسارو (Pesaro) و بر روی پلت‌فرم نوآورانه Digital Arena برگزار خواهد شد. برای نخستین بار تا کنون، این گروه فناوری‌ها، نرم‌افزار و فعالیت‌های آموزشی را در یک قالب ترکیبی متشکل از سه رویداد مختلف فیزیکی و مجازی گردهم خواهد آورد: Inside Live ، Inside Next و Inside Play.

Inside Live به صورت حضوری در سالن‌های نمایش (شو روم‌های) Wood & Advanced Materials و Glass & Stone در پِسارو برگزار خواهد شد که مجموعاً میزبان بیش از 5000 متر مربع فناوری خواهد بود. مشتریان این فرصت را خواهند داشت که آخرین تحولات را بررسی کنند و در مورد ویژگی‌های بیش از 40 دستگاه، راه حل‌های نرم‌افزاری و خدمات دیجیتال که همه آن‌ها قابلیت اختصاصی‌سازی بالائی دارند، بیشتر بدانند. اقدامات سخت‌گیرانه بهداشتی، بهداشت فضاها را ضمانت خواهد کرد و حداکثر ایمنی را برای بازدیدکنندگان تضمین خواهد نمود. شرکت‌کنندگان خواهند توانست با توجه به حوزه‌های مورد علاقه خودشان، بازدیدهای آنلاین و رزرو و نمایش‌های فنی از فناوری‌های مختلف را ثبت کنند.

Inside Next یک نمایشگاه فناوری با تمرکز بر محصول نوآورانه و نوآوری فرآیند برای ماشین‌کاری چوب و مواد پیشرفته (15 و 16 اکتبر) و شیشه و سنگ (22 و 23 اکتبر) خواهد بود.

Inside Play یک برنامه بسته‌ای از وبینارهای آموزشی و نمایش‌های زنده را در بر خواهد داشت که از 26 تا 30 اکتبر برگزار خواهد شد و برای همه کاربرانی که بتوانند از هر دستگاهی به پلت‌فرم مجازی متصل شوند، باز خواهد بود. وبینارها با جلسات پرسش و پاسخ بی‌وقفه و تعاملی خواهند بود؛ در همان حال قابل دسترس می‌مانند تا بعداً بر روی پلت‌فرم Digital Arena مشاهده شوند. به منظور ارائه خدمات به زبان‌های مختلف، همه 39 شرکت تابعه جهانی این گروه دست اندر کار خواهند بود.

گروه Biesse یک شرکت چند ملیتی است که از ژوئن 2001 تا کنون در بخش Star بورس ایتالیا ثبت شده است. این گروه 4200 کارمند در سراسر جهان و 12 کارخانه تولیدی دارد و 85٪ از تولید خود را صادر می‌کند. این شرکت 4٪ از درآمد سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌نماید و بیش از 200 ثبت اختراع به ثبت رسانده است.

 

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید