اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گرانیت لیا؛ راه اندازی خطوط جدید

شرکت گرانيت ليا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی دکوری در ایران که از سال 92 در راستای گسترش فعالیت های خود اقدام به توسعه محصولات جدید و افزایش تولید خود نموده است .

logo granit liaشرکت گرانیت لیا (سهامی خاص) در راستای گسترش فعالیت های خود اقدام به راه اندازی خطوط جدید در خط تولید خود نموده است ، دو دستگاه پرس 150 و 380 که در زمان ساخت این کارخانه به همراه خط لعاب در این کارخانه نصب شده بودند در حال تکمیل قطعات در جهت راه اندازی می باشند .

شرکت گرانیت لیا برای شروع کار اقدام به بهره برداری ازپرس 380 ازابتدای آبان ماه می نماید. این پرس توانایی تولید قطعات از سایز 10*10 تا 30 *60 که ظرفیت تولید 1000مترمربع در هر شیفت کاری را دارا می باشد ومحدودیتی در عمق و پیچیدگی قالب ندارد. هدف از راه اندازی این پرس تولید قطعات با عمق زیاد در ابعاد و اشکال خاص و در سایز بزرگ می باشد که به عنوان قطعات تکمیل کننده و یا به صورت مستقل قابلیت عرضه به بازار داخل و خارج را داشته باشد. وجود دستگاه دیجیتال وهمچنین دستگاه های لعاب زنی در خط ، تزیین این قطعات را با بهترین حالت ممکن می سازد .

با توجه به اینکه در کارخانجات پخت سوم کوره به عنوان گلوگاه می باشد، همزمان با بهره برداری از خط پرس کوره متصل به این خط به عنوان کوره دوم گرانیت لیا نیز راه اندازی می شود و بدین ترتیب گرانیت لیا به صورت همزمان امکان تولید محصولات مختلف را بسته به نیاز مشتری خواهد داشت و بنابراین شاهد افزایش ظرفیت گرانیت لیا در آینده نزدیک می باشیم. این امر سبب اشتغال زایی در خط تولید و جذب نیروی متخصص نیز میگردد.

پرس 150 تن نیز در جهت تکمیل قطعات خاص و مورد نیاز بازار با سایز کوچکتر پس از پرس 380 و قبل از آغاز سال جدید راه اندازی می گردد .

با توجه به نیاز بازار کنونی به استفاده از محصولات خاص در جهت پیش روی با آخرین متد روز معماری و دکوراسیون داخلی جای خالی این نوع قطعات بسیار دیده می شود که تولید این نوع محصولات بدون محدودیت در گرانیت لیا می تواند این نیاز را مرتفع نماید .

press 01

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید