اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
دوره جدید کارشناسی ارشد برای صنعت سرامیک در ایتالیا

سطح دوم دوره جدید کارشناسی ارشد، تحت عنوان «کسب و کار و فناوری سرامیک»، برای آموزش افراد حرفه‌ای‌ بسیار متخصص مورد نیاز صنعت سرامیک، برگزار خواهد داد.

master ceramica elenco 1سطح دوم دوره کارشناسی ارشد تحت عنوان کسب و کار و فناوری سرامیک با هدف  فارغ التحصیل شدن در موضوعات مهندسی و علمی، اقتصاد و حقوق در 30 ماه مه در ساسوئولو (Sassuolo) ارائه شد. این دوره توسط Confindustria Ceramica و Federchimica Ceramicolor همراه با دانشگاه مودِنا و رِجیو اِمیلیا و دانشگاه بولونیا تدوین شده است. این دوره بر اساس تجزیه و تحلیلِ نیاز به مهارت‌های جدید در صنایع سرامیک ایتالیا پدید آمده است؛ بخشی که گسترش قابل توجهی را در نیروی کار خود (736 کارمند) در طول دو سال گذشته شاهد بوده است.

این دوره کارشناسی ارشد که بر روی حداکثر 30 دانشجوی تحصیلات تکمیلی گشوده شده است، فرصتی عالی برای رشد شخصی و حرفه‌ای است و مخصوصاً برای آموزش کارکنان حرفه‌ای جدید مورد نیاز برای کارخانه‌های سرامیک Industry 4.0 در آینده اهمیت دارد. دوره فوق تخصصی برای مدت ده ماه از اکتبر 2019 تا جولای 2020 اجرا خواهد شد و به درس‌های کلاسی و کارآموزی‌ها در شرکت تقسیم خواهد شد.

این سرفصل دروس شامل طراحی سرامیک، فناوری محصول و فرایند، تدارکات، استاندارد سازی محصول و اعتبارسنجی، پایداری محیطی، بازاریابی و مدیریت پروژه است. یکی از جنبه‌های کلیدی دوره کارشناسی ارشد، میزان بالایِ مشارکت شرکت‌ها، هم در فعالیت‌های آموزشی (از طریق درس‌های کلاسی و بازدید از شرکت‌ها به راهنمایی مدیران) و در کارآموزی‌های سازمان یافته در محیط‌های عملیاتی است.

مدیر دوره کارشناسی ارشد، تیزیانو مانفرِدینی (Tiziano Manfredini) (دانشگاه مودِنا و رِجیو اِمیلیا) و همکار مدیر ماریا کیارا بینی‌اوزی (Maria Chiara Bignozzi) (دانشگاه بولونیا) است.

انجمن‌های تجاری 12 بورس تحصیلی را برای شایسته‌ترین دانشجویان تأمین مالی کرده‌اند، در عین حال شرکت‌ها در طول دوره‌های کارآموزی می‌توانند فرم‌های پشتیبانی مالی را ارائه دهند.

درخواست‌ها برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد باید تا 13 سپتامبر ارسال شوند.

برای اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

www.masterimpresaetecnologiaceramica.unimore.it

www.unibo.it/it/didattica/master/2019-2020/impresa-e-tecnologia-ceramic

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید