اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

پیوستن Elema به گروه Certech

سرمایه‌گذاری در بخش تحقیقات و توسعه برای گسترش سری Evolution Clean و Easy Test

گروه Certech، سال 2023 را با خریداری Castellarano, (Reggio Emilia) Elema در سه ماهه چهارم سال به پایان رساند. این گروه که در سال 2011 به عنوان یک آزمایشگاه تعمیرات الکترونیک در حوزه اتوماسیون صنعتی تاسیس شده بود، تنها پس از چند سال Elma را به عنوان شریک اصلی صنعتی خود برگزید. موفقیت این مجموعه تا حد زیادی مرهون عرضه Evolution Clean به بازار در سال 2014 بود. این دستگاه ابتکاری جدید برای تمیزکردن و بازسازی هدهای چاپ دیجیتال و متعاقبا بهبود اتوماسیون صنعتی چاپ جوهرافشان توسعه داده شد و به ثبت رسید.

موفقیت Evolution Clean در بازار دلایل متعددی داشته است که از آن جمله می‌توان به وجود سنسورهای خاص با امکان ایجاد چرخه‌های فرآوری کوتاه و قابل تنظیم، فشردگی و تمام اتوماتیک بودن دستگاه، مصرف انرژی پایین و عدم نیاز به هوای فشرده اشاره کرد.

در حال حاضر و پس از خریداری توسط Certech، سرمایه‌گذاری‌های تحقیقاتی جدیدی با هدف توسعه مدل‌های جدید Evolution Clean در حوزه‌هایی غیر از سرامیک و همچنین طراحی و بازایابی نسخه‌های ابتکاری هدچاپ Easy Test در حال انجام است.

مقالات مرتبط

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

راه‌اندازی خط تولید %100 سبز Revigrés

Revigrés، شرکت Gruppo B&T را به عنوان شریک استراتژیک در پروژه‌های گسترش و پایداری برگزید.Revigrés که یکی از تولیدکنندگان برجسته کاشی و سرامیک در پرتغال

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید