اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Drust در Tecna 2022

عرضه موفقیت آمیز فناوری نوآورانه چاپ دیجیتال ساختارهای مختلف بر سطوح سرامیکی توسط Durst Gamma DG

Durst در Tecna 2022 که مهم‌ترین نمایشگاه فناوری صنعت سرامیک به شمار می‌رود، Durst Gamma DG جدید که یک تکنولوژی نوآورانه مهم برای تولید محصولات نو با ظاهر کاملا جدید و بسیار طبیعی است را ارائه کرد.

در این فناوری جدید و انقلابی که مورد استقبال فراوان بازدیدکنندگان قرار گرفت از هد چاپ اختصاصی RockJET استفاده شده است. این هد که کاملا توسط Durst طراحی و تولید شده­، امکان چاپ دیجیتال ساختارهای متنوعی را روی کاشی‌های سرامیکی با لعاب سرامیکی (با اندازه ذرات 45 میکرون و ویسکوزیته بالا) و در انطباق کامل با  تزئین مربوطه ایجاد می‌کند. Durst در کنار Gamma DG، اولین چاپگر کاملا دیجیتال پوشش کامل لعاب را که از هد چاپ مشابه Gamma DG بهره می‌برد را نیز ارائه کرد.

مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد این راه‌کار باعث جلب توجه بازدیدکنندگان فراوانی شد. Durst در طول این نمایشگاه 4 روزه در غرفه خود پذیرای مشتریان و بازیگران مهم این صنعت بود که این فناوری‌های جدید را جالب‌ترین و با اهمیت‌ترین فناوری‌های ارائه شده می‌دانستند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید