اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نتایج فوق‌العاده دستگاه چاپ سرامیک Durst

با پایان سال موفق 2023، این گروه سرامیکی واقع در Brixen، انتصاب‌های مدیریتی سال 2024 را اعلام کرد.

رشد بخش چاپ سرامیک گروه Durst در سال 2023 قابل توجه و فراتر از انتظار بود و موفقیت فراوانی را برای شرکت به همراه داشت.

Johann Strozzega مدیر بخش فروش جهانی این گروه خاطر نشان کرد: “پیشی گرفتن از اهداف تعیین شده امسال در ماه جولای، حکایت از سرزندگی بازار و محبوبیت سیستم چاپ دیجیتال و لعاب ما دارد”.

موفقیت‌های Durst نتیجه سرمایه‌گذاری مداوم در زمینه تحقیق و توسعه و همکاری نزدیک با شرکا و مشتریان است و موقعیت رهبری این گروه واقع در Brixen را در حوزه تزئینات کاشی و سرامیک تثبیت و تقویت می‌کنند.

گروه Durst در حال توسعه تیم مدیریت بخش چاپ سرامیک خود است تا به رشد خود استمرار بخشد. در حال حاضر Luca Pinotti که پیشتر به عنوان متخصص اعمال لعاب دیجیتال مشغول به کار بود؛ مدیریت بازار سرامیک این مجموعه را عهده‌دار شده و وظیفه نظارت بر بازار و حفظ ارتباط مستمر با توزیع‌کنندگان و مشتریان را بر عهده دارد. تمرکز اصلی وی بر راه‌کارهای کاربردی و نوآورانه جهت پیش‌بینی و برآورده کردن نیازهای بخش بسیار رقابتی و پر تقاضای صنعت کاشی و سرامیک بازه خواهد بود.

انتصاب Clemens Dejaco در سمت مدیریت محصولات سرامیکی از دیگر تغییرات جدید این مجموعه است. وی پیشتر ریاست بخش تحقیقات و توسعه فناوری RocketJET را بر عهده داشت و در سمت جدید مسئولیت تمامی بخش‌های فنی و همچنین ارتباط با مشتریان را برعهده خواهد داشت. مدیریت پروژه‌ها و محصولات و رهبری تیم داخلی مهندسین برای اجرایی شدن و توسعه فناوری‌های جدید از جمله مسئولیت‌های وی خواهد بود.

Strozzega خاطر نشان کرد: “بدون شک همکاری جدید ما و ارتباط بسیار نزدیک این افراد با بخش تحقیق و ­توسعه ارزش افزوده فراوانی برای بخش چاپ سرامیک به همراه خواهد داشت و باعث سهولت پاسخ‌دهی ما به نیازهای رو به رشد بازار به محصولات تکنولوژی لعابکاری دیجیتال Gamma DG می‌شود”.

موفقیت Durst در صنعت کاشی و سرامیک نتیجه تلاش‌های بخش تحقیق و توسعه و نوآوری‌های بخش تکنولوژی است که به توسعه سیستم‌های چاپ دیجیتال پیشرفته‌ای مانند سری Gamma XD منتهی شده است. Gamma XD به معیار تعیین کیفیت بازار در این حوزه تبدیل شده و در بسیاری از کارخانجات در سراسر جهان به بهره‌برداری رسیده است. در حال حاضر برخی از پیشروترین شرکت‌های سرامیکی مستقر در ایتالیا از فناوری انحصاری Gamma DG استفاده می‌کنند و در سال 2023 دستگاه‌های متعددی در بسیاری از نقاط جهان، خصوصا اسپانیا، نصب و راه‌اندازی شدند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید