اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
عرضۀ جوهر دیجیتال جدید AIR Evolution توسط Colorobbia

پس از عرضه موفقیت آمیز در بازارهای ایتالیا، این جوهرهای جدید کم انتشار اکنون در بسیاری از پروژه‌های Open House که در ماه می در Fiorano Modenese برگزار شده بود، به کار برده شدند.

پس از سپری کردن سالی مملو از جشن‌های مربوط به بزرگ‌داشت صدمین سالگرد شرکت (1921-2021)، اینک گروه Colorobbia با عرضۀ سری جدید جوهرهای دیجیتال AIR Evolution در کنار گروه Forma Plus که برای اولین بار در Cersaie 2021 عرضه شد، بر نوآوری‌های تکنولوژیکی تمرکز کرده­ است.

طراحی طیف محصولات Premium به گونه‌ای است که کلیۀ استانداردهای سخت‌گیرانه زیست محیطی و فنی در آن رعایت شده اند. در مراسم Open House که توسط Colorobbia در دفتر اصلی شرکت در Fiorano Modenese در ماه می برگزار شد موضوع پایداری در مرکز توجه قرار داشت.

در این رویداد، آخرین تکنولوژی این شرکت در زمینه طبیعت و محیط‌زیست به نمایش گذاشته شد. معماری فضای داخلی به انتزاعی و قابل دسترس تغییر داده شد و کاشی‌‎های سرامیکی در نقش عناصر مبلمان بخش جدایی ناپذیری از فضا را تشکیل دادند. فضای بیرونی با ترکیبی از اشکال، رنگ‌ها، مواد و سطوح به باغ‌هایی برای به نمایش گذاشتن زیبایی‌شناسی و کاربردی بودن تبدیل شد. همچنین فضای ویژه‌ای به محصولات بزرگ و سطوح صیقلی اختصاص داده شد.

Colorobbia در این رویداد پروژه‌های متعددی را برای به نمایش گذاشتن مفهوم FORMA Plus ارائه کرد. این پروژه‌ها شامل طیف وسیعی از راه حل‌ها برای ایجاد نقوش برجسته و احجام روی انواع بسترها و اندازه‌ها با کمک و یا بدون استفاده از چاپ برجسته بودند.

FORMA Plus شامل سه خانواده از محصولات است:

  • Extra-Glazed 3D (لعاب دیجیتال پایه آب با تخلیه بالا)
  • سری جوهرهای گرافیتی (مجموعه‌ای از جوهرهای ضد آب)
  • مجموعه Neogrits (ذرات و میکروگریت‌ها)

این محصولات برای بهره‌برداری کامل از تمام پتانسیل‌های فناوری‌های اعمال تر و خشک موجود در بازار طراحی شده اند. به تازگی محصولاتی با اندازه ذرات جدید با هدف بهینه‌سازی این کاربردها ارائه شده اند.

سری جدید جوهرهای AIR Evolution که با موفقیت به بازار ایتالیا عرضه شده اند، عملکرد رنگ و تولیدی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته اند. مقدار انتشار بو و ترکیبات سمی در کوره در این جوهرها در مقایسه با سایر جوهرهای پایه آب موجود در بازار بسیار کمتر است. علاوه بر این، این سری از جوهرها سازگاری کاملی با تمام خانواده‌های مختلف FORMA Plus دارند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید