اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
برنامه سرمایه‌گذاری 14 میلیون یورویی Certech Group

گسترش سایت Casalgrande، به‌روزرسانی تاسیسات Eurorubber و نصب سقف‌های فتوولتائیک در تمامی کارخانه‌های این گروه در ایتالیا در برنامه این سرمایه‌گذاری قرار دارند.

Certech Group در ادامه رشد چشم‌گیر خود در سال‌های اخیر، درصدد انجام یک سرمایه‌گذاری 14 میلیون یورویی با هدف رشد بیشتر و منطبق با معیارهای پایداری اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی است.

نصب سیستم‌های فتوولتائیک بر روی پشت‌بام‌های تاسیسات این گروه: Certech و Vibrotech در (Casalgrande Reggio Emilia)، Rubbertech در Bagnacavallo (Ravenna) و Eurorubber در استان Parma نخستین پروژه این سرمایه‌گذاری است که به زودی به اتمام خواهد رسید.

با تولید مجموعا 2 مگاوات برق در این مجموعه، %100 نیاز نیروگاه‌های Casalgrande و Bagnacavallo و %30 از انرژی مصرفی مورد نیاز Eurorubber تامین خواهد شد.

با این­ وجود تکمیل برنامه ساخت‌وساز سایت قدیمی Casalgrande به زمان بیشتری نیاز دارد. در این پروژه سایت فعلی تا ساختمان صنعتی مجاور، به مساحت 3600 متر مربع، گسترش خواهد یافت. این گسترش مستلزم تخریب و بازسازی کامل ساختمان مجاور و ایجاد یک ساختار جدید با بالاترین استانداردهای بهره‌وری انرژی (کلاس A) است.

Alberto Palladini، رئیس هیئت مدیره، توضیح می‌دهد: “در ساختمان جدید فضاهایی به ساختمان اداری مدرن، بخش تولید و محیطی برای افزایش روابط اجتماعی و رفاه کارکنان اختصاص داده شده‌اند. علاوه بر این، فضاهای چند منظوره‌ای نیز برای دوره‌های آموزشی، رویدادها و همچنین میزبانی فعالیت‌­های خصوصی کارمندان و خانواده‌هایشان طراحی شده‌اند”.

انتظار می‌رود این پروژه که هم‌اکنون در مراحل آغازین خود است، تا پایان سال 2024 تکمیل شود.

نوسازی کارخانه Eurorubber (که در ژانویه 220 خریداری شد) آخرین پروژه این برنامه و با سرمایه‌گذاری تقریبی 9 میلیون یورو است. در این پروژه، یک خط تولید قدیمی با یک کارخانه تولید ترکیبات لاستیکی جایگزین می‌شود. در نتیجه این جایگزینی قابلیت تولید و بهره‌وری انرژی به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده، فناوری کاربر پسندتر جایگزین فناوری موجود قدیمی شده و سطح ایمنی کارکنان ارتقا خواهد یافت. علاوه بر موارد فوق، سومین خط تولید ترکیبات لاستیکی که منطبق با استانداردهای Industry 4.0 است نیز به مجموعه اضافه خواهد شد.

Palladini چنین اضافه می‌کند: “بخشی از تعویق اجرای پروژه‌های مذکور به دلیل همه‌گیری کویید بوده است. اما هم‌اکنون زمان انجام اقدامات لازم برای حفاظت از محیط زیست و همچنین تضمین شرایط کاری برای بیش از 200 کارمندی که دلیل رشد و پیشرفت گروه ما در 20 سال گذشته بوده اند، فرا رسیده است”.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید