اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Ceramic Instruments برنامه‌ها و سرمایه گذاری‌های سال 2022 خود را اعلام کرد

بهبود فروش و خدمات پس از فروش و افتتاح دفتر مرکزی جدید از اولویت های اصلی این شرکت در سال جاری است.

Ceramic Instruments که یک شرکت ایتالیایی قدیمی فعال در زمینۀ ابزارآلات آزمایشگاهی سرامیکی است مشتاقانه در انتظار رشد پیش­رو در سال 2022 است.

این شرکت علیرغم ابهامات ناشی از شرایط بین المللی، پس از افزایش گردش مالی به مقداری بیشتر از سطح همه‌گیری و عملکرد قابل توجهی که در سال 2021 داشت، اکنون در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه گذاری‌های عمده است.

این مجموعه در چهل و پنجمین سالگرد آغاز به فعالیت خود عملیات جدیدی را با هدف بهبود فروش و خدمات پس از فروش آغاز و دفتر مرکزی جدیدی را افتتاح خواهد کرد. در ماه ژوئن این شرکت به Via Braida 50 در Fiorano Modenese انتقال پیدا می‌کند و دفاتر جدید، یک مرکز تدارکات و یک نمایشگاه مدرن را در محل جدید تاسیس خواهد کرد. سرمایه گذاری‌های این شرکت در زمینۀ تحقیق‌و­توسعه در دفتر جدید نیز ادامه خواهد یافت تا ارائۀ محصولات با کیفیت بالا به مشتریان (شامل تولیدکنندگان برجستۀ کاشی و لعاب ایتالیایی و بین المللی) با رعایت کامل استانداردهای مربوط به سطوح سرامیکی ادامه پیدا کند.

Ceramic Instruments در سال 1977 توسط Primo Ferrari افتتاح شد و با گذشت چند ماه از درگذشت ایشان کارمندان هنوز با علافۀ فراوان از وی یاد می‌کنند. آخرین نوآوری‌های مربوط به تجهیزات آزمایشگاهی Ceramic Instruments در نمایشگاه Tecna 2022 (که در تاریخ 30-27 سپتامبر در Rimini برگزار خواهد شد) ارائه خواهند شد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید