اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سی و چهارمین نمایشگاه CeramBath منجر به توسعه و تحول صنعت می‌شود

سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی سرامیک و حمام فوشان (Foshan) به طور باشکوه از 18 تا 21 اکتبر 2019 برگزار شد.

cerambath 34 logoدر این دوره، Cerambath بیش از 800 برند از حوزه‌های بالادست و پایین دست سرامیک، حمام، مهندسی، نرم‌افزار اینترنت، مواد کمکی سرامیکی صنعت ماشین‌آلات را جذب کرد: بیش از 20،000 محصول صنعتی به نمایش در آمدند.

این تعداد به 191،589 بازدیدکننده (3/1+ درصد بیشتر از آخرین برگزاری) رسید که از این تعداد 8/90 درصد داخلی بودند.

در این نمایشگاه همچنین 139 رسانه از داخل و خارج کشور حضور داشتند. بازدید کنندگان بین المللی با 11 درصد کاهش به 17،626 نفر رسید و بیشتر از هند، پاکستان، کره جنوبی، بنگلادش، ویتنام، فیلیپین، استرالیا، تایلند، عربستان سعودی، روسیه، مالزی، غرب آسیا، اندونزی، مصر، ایالات متحده آمریکا، سنگاپور، امارات عربی متحده، سریلانکا، انگلستان و ژاپن بودند.

خریداران آسیایی هنوز بیش‌ترین بخش (42/67 درصد) را در اختیار دارند، در حالی که 97/12 درصد خریداران از اروپا، 86/7 درصد از آفریقا و 81/4 درصد از آمریکای جنوبی بودند. خریداران آمریکای شمالی و اقیانوسیه نیز فاصله کمی داشتند. براساس این آمار، توزیع کنندگان همچنان بزرگ‌ترین گروه از خریداران بودند (53 درصد)، در حالی که 27 درصد شرکت‌های دکوراسیون و طراحان، 13 درصد شرکت‌های واردات و صادرات و 3 درصد توسعه دهندگان املاک و مستغلات بودند.

با توجه به 2 دوره برگزاری اخیر، سی و چهارمین Cerambath افزایش پیوسته‌ای در تعداد خریداران از شرکت‌های دکوراسیون و صنعت املاک و مستغلات به ثبت رساند و بیان می‌دارد که این 2 کانال در آینده‌ای نزدیک به بازار اصلی برای بنگاه‌های تجاری سرامیک و حمام تبدیل خواهند شد. در بین برندهای داخلی که از گوانگدونگ (Guangdong) و 13 استان دیگر شرکت کردند، سی و چهارمین Cerambath با شرکت‌هایی همچون Eagle 2086، Dongpeng Ceramics، Mona Lisa Ceramics، Bode ، Summit ، Big Deer، Yi Element، JLA Ceramic، Zhisheng Stone،  Mingyu Ceramics،  Muzzi Ceramics، QD Ceramics، Color Master، Prime Horses، Toeshin Ceramics، Basic House، SSWW، Macro Polo Ceramics، Nabel، KITO، Daugres، Romario، Inol، Huayi، SJK و غیره برگزار شد. شرکت کنندگان خارجی شامل شرکت‌هایی از ایتالیا، ایالات متحده آمریکا، آلمان، اسپانیا، ژاپن، مکزیک، مالزی، هند و کره جنوبی بودند مانند ICC Ceramics، Antway، K-Gress، Element Ceramics، Duravit، CK، Slender Stone، Uscer، Hansgrohe، Toto، Kohler، Grohe، Panasonic Space، Bravat و غیره.

سی و پنجمین دوره آتی Cerambath از 18 تا 21 آوریل سال 2020 در فوشان برگزار خواهد شد.

regions interno

 

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید