اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تکنولوژی خشک جدید BMR به ایالات متحده خواهد آمد

BMR در Coverings به‌روزترین ماشین آلات تکمیل کاشی و سرامیک را به نمایش گذاشت.

شرکت BMR با شرکت در Coverings 2023 که اصلی‌ترین نمایشگاه سرامیک و سنگ طبیعی در آمریکای شمالی به شمار آمده و از 18 تا 21 آوریل در مرکز کنوانسیون Orange County در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد، در ایالات متحده حضور پیدا کرد.

حضور در این نمایشگاه برای این شرکت مستقر در Scandiano (Reggio Emilia) امکان ملاقات رو در رو با مشتریان و بازدیدکنندگان و به نمایش گذاشتن کارایی بالای فرآیندهای تکمیل کاشی و سرامیک و افزایش قابل توجه ارزش افزوده محصولات نهایی را فراهم آورد.

تاکنون BMR بیش از 40 سیستم تکمیل (برش، صیقلی کردن، لپینگ و گونیاکردن) برای کاشی‌هایی با اندازه‌های مختلف، از کوچک‌ترین (100×100 میلیمتر) تا اسلب‌ها و پنل‌های بزرگ (3600×1800 میلیمتر) را در ایالات متحده نصب کرده است. حرفه‌ای بودن، کیفیت، کارایی، دوراندیشی و سرمایه‌گذاری مستمر در بخش تحقیقات، تجسم عینی تخصصی است که طی بیش از 50 سال فعالیت این شرکت به‌دست آمده است.

تکامل خلاقانه تکنولوژی خشک BMR موید اعتبار این شرکت ایتالیایی (بخشی از گروه Sacmi) در میان مهم‌ترین نقش آفرینان بین‌المللی است و علاوه بر آن در این نمایشگاه سایر نوآوری‌های این مجموعه نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.

در میان این محصولات ابتکاری، LeviCompact با حق اختراع اختصاصی BMR، به لپینگ و پرداخت صیقلی اسلب‌های بزرگ به عرض 1600-1800 میلیمتر اختصاص دارد. وجود دو پل موازی و متحرک که هر کدام دارای ده سر هستند، باعث افزایش سرعت و یکنواختی محصولات نهایی در مقایسه با روش پردازش سنتی شده است.

در این نمایشگاه تغییرات برخی از محصولات قدیمی‌تر سبز نیز به نمایش گذاشته شد. از جمله این موارد می‌توان به بهبود عملکرد، دیجیتالی‌شدن و قابلیت تنظیم بیشتر Leviga و همچنین سیستم پمپاژ جدید و کارامدتر و فرآیندهای ارتباطی بهتر SuperShine اشاره کرد. نسخه 4.0 SquadraDry Vision برای افزایش سازگاری زیست محیطی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مصرف و هزینه ابزارآلات، به دوربین‌های اندازه‌گیری و سیستم لیزری مجهز شده است. BMR دستگاه Twin cut خشک را در بخش برش و برای حکاکی سطوح با پیش برش معکوس عرضه کرده است. این دستگاه برای مواد ضخیم ایده‌آل است.

بخشی از موفقیت BMR در آمریکای شمالی در نتیجه افتتاح شعبه BMR USA در Crossville، تنسی، قلب دره سرامیک ایالات متحده، است. در حال حاضر این شعبه که شش سال پیش افتتاح شده است با تامین مسئولانه قطعات یدکی و ارائه پشتیبانی مناسب، به یک مرکز لجستیکی واقعی برای این مجموعه تبدیل شده است. BMR به اهمیت مدیریت کارامد قطعات یدکی و نقش موثر آن در تضمین حداکثر کارایی خدمات قبل و بعد از فروش واقف است. توسعه اولین ساختمان این شعبه با هدف بهبود خدمات و کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان انجام شده و پیچیدگی‌های روزافزون سیستم‌های موردنیاز تولیدکنندگان کاشی و سرامیک محلی و رفع نیاز به خدمات پشتیبانی را تسهیل کرده است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید