اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
“به ظاهر نامرئی” اکنون به صورت پادکست هم در دسترس است.

پروژۀ آموزشی Zschimmer& Schwarz Ceramco، با افزودن سرویس پادکست، دامنۀ خود را گسترش داده است.

پروژۀ آموزشی “ظاهرا نامرئی اما دائما حاضر” که دو سال پیش توسط Zschimmer& Schwarz Ceramco راه‌اندازی شد، در حال بهبود و تکامل است.

علاوه بر ویدئوهایی که در کانال یوتیوب این شرکت و همچنین در وبلاگ zslab.it آپلود می‌شوند، پادکست‌های مربوطه از اواخر ماه آوریل هر دوشنبه در میان، در پلتفرم‌های صوتی اصلیSpotify , Spreaker, Apple Google Podcasts هم انتشار خواهند یافت.

Zschimmer& Schwarz Ceramco قصد دارد تا با ارائۀ این پادکست‌ها توضیحات ساده و در دسترسی از دنیای پیچیده و ناهمگون مواد شیمیایی مربوط به تولیدات سرامیکی را به مخاطبان ارائه دهد و به مسائل مهم پیش روی تولیدکنندگان سرامیک بپردازد. در این پادکست‌ها دربارۀ منشا و علل مشکلات مختلف خواهند پرداخت و در صورت امکان راه حل‌هایی برای اجتناب، حل و یا حداقل کاهش این مشکلات ارائه خواهند داد.

نام پروژه (ظاهرا نامرئی اما دائما حاضر) به محصولات Zschimmer& Schwarz Ceramco که از مواد ژلاتینی شفافی ساخته شده اند که در کوره‌های سرامیکی می‌سوزند و بدون باقی گذاشتن هیچ اثری از خود تبخیر می‌شوند، اشاره دارد. این محصولات با وجود نامرئی بودن ظاهری، نقش مهمی در تضمین روان بودن فرایند و کیفیت فنی بالا و زیبایی چشم‌گیر محصولات سرامیکی ایفا می‌کنند.

zschimmer schwarz ceramco apparentemente invisibili 0

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید