اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
یک دهه تلاش بی وقفه برای شما

پنجاهمین شماره از نشریه تخصصی گزیده دنیای سرامیک در دی ماه سال 1400 منتشر گردید. دهمین سال انتشار نشریه را به همکاران عزیز و به شما همراهان گرامی و مخاطبین ارجمند تبریک عرض می نماییم.

Mr. Majid mohasesianده سال پیش در چنین زمانی درست اوایل دی ماه سال 1390، اولین شماره نشریه تخصصی گزیده دنیای سرامیک با هدف ارائه جدیدترین اخبار و تحولات تکنولوژی صنعت کاشی و سرامیک جهان متولد گردید. این نشریه با این که در ابتدای راه چندان شناخته شده نبود ولی به لطف محتوی غنی و به روز دریافتی از طرف انتشارات Tile Edizioni ایتالیا و همچنین توزیع گسترده، موثر و اثر بخش در بین کلیه متخصصین صنعت و علاقه مندان تکنولوژی ها و تحولات صنعت سرامیک، به سرعت جای خود را در دل مخاطبین خود باز نمود.

طی این سال‌ها با تلاش بی وقفه کلیه همکاران در تیم تحریریه ، گرافیک ، بازاریابی و پروموشن مستقر در ایتالیا و ایران و حمایت‌های شما عزیزان اعم از مادی و معنوی و به لطف پروردگار یکتا توانسته ایم جایگاه شایسته ای را در عرصه صنعت کاشی سرامیک به عنوان یک رسانه موفق و پویا باز نماییم.

هدف این نشریه همواره ارائه اطلاعات سودمند در بخش‌های فناوری، بازار و اخبار مرتبط با آن بوده است و در این راستا همواره تلاش کرده ایم تا به دور از حواشی صنعت ، اخبار و گزارش های مفید و مورد توجه برای مخاطب ایرانی را با حساسیت و دقت زیاد انتخاب و منتشر نماییم. گزارشات اقتصادی از عملکرد های سالانه تولید و تجارت بین المللی کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی یکی از پر مخاطب ترین آنهاست که باعث شد این نشریه به عنوان مرجع اطلاعات تخصصی صنعتی در مراجع مختلف تصمیم گیری مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

در بخش های دیگر مصاحبه های صورت گرفته با شرکت‌های موفق داخلی و خارجی و انعکاس نظرات مدیران موفق در خصوص آینده صنعت از نگاه ایشان و برنامه ها و اهداف بلند مدت شرکت‌شان همواره می‌توانسته به عنوان معیاری برای تصمیم گیری مدیران داخلی صنعت قرارگیرد. معرفی پروژه های بزرگ و موفق معماری جهان با استفاده از کاشی سرامیکی یا آجر از دیگر زمینه های مورد علاقه خواننده های گرامی بوده است و با این روش محصولات جدید در بازار مصرف و عمل به خوبی نمایش داده شده اند.

Logo BWR Persian 01

پنج سال پس از آغاز فعالیت نشریه در سال 1395 ویژه نامه صنعت آجر و سفال را به منظور ارائه اطلاعات تخصصی به این بخش از صنعت آغاز نمودیم و با چاپ سه ویژه نامه در سال و ارسال آن به تک تک اعضاء پایگاه داده تدارک شده در دفتر نشریه برای متخصصین و تولید کنندگان صنعت آجر، فصل جدیدی در توسعه دامنه مخاطبین عزیز را آغاز نمودیم و این حرکت همچنان بی وقفه ادامه دارد.

 

CWWدر ادامه راه و برای ارائه خدمات سریع و مستقیم تر به شما عزیزان و بر اساس نظرات دریافتی در نظر سنجی ها در نمایشگاه های مختلف، در سال 1397  پروژه وب سایت و شبکه های اجتماعی نشریه کلید خورد و تحت دامنه های www.cwr.ir و www.ceramicworldweb.ir وبگاه دنیای سرامیک راه اندازی گردید. این حرکت به عنوان نقطه عطفی در ساختار رسانه ای گروه دنیای سرامیک محسوب می‌شود ، چرا که با ارائه نسخه تحت وب و PDF رایگان نشریات در وب سایت دامنه جدیدی از مخاطبین و امکان افزایش نا محدود تیراژ نشریه فراهم گردید تا جایی که تعداد دانلود برخی از شماره ها تا بیش چندین هزار بار رسیده است.

ما از پا نایستاده ایم و آماده دریافت نقطه نظرات شما فرهیخته و متخصص گرامی هستیم. شما می‌توانید هر پیشنهاد یا نظری برای بهبود نشریه کیفیت رسانه خود دارید مستقیما از طریق ایمیل ceo@cwr.ir با ما در میان بگذارید و مطمئنا اشارات شما چراغ راه فعالیت‌های آتی ما خواهد بود.

CWR50 02

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید