اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
GMM Group رشد قوی در سال 2021 را گزارش می‌دهد

بنا به گزارش­‌ها، گروه GMM در سال 2021 درآمدی بیش از 17 میلیون یورو داشته که این مقدار تقریبا %20 افزایش را نسبت به سال قبل نشان می‌­دهد. دیجیتالی شدن و بهینه‌­سازی انرژی از عواملی هستند که باعث این رشد شده‌­اند.

بنا به گزارش­‌ها، گروه GMM در سال 2021 درآمدی بیش‌از 17 میلیون یورو داشته که این مقدار نسبت به سال قبل تقریبا %20 افزایش را نشان می‌­دهد. این افزایش نتیجۀ مشارکت همۀ واحدهای صنعتی گروه Fiorano Modenese است. این واحدها عبارتند از: GMM industrial Component که توزیع­‌کنندۀ محصولات برجستۀ این برند است، BBM Industrial Maintenance که ارائه‌­دهندۀ خدمات بسیار تخصصی پایش و نگهداری پیش‌گیرانه است، Malauti aiandustrial Revamping که در زمینۀ بازسازی و احیا الکترومکانیک مشغول به فعالیت است و شرکت تابعۀ GMM USA(Clarksville, Tennessee) که نقش تثبیت ­شده‌­ای در حوزۀ سرامیک ایالات متحده دارد.

این مجموعه در ادامۀ روند سامان­دهی مجدد و اتخاذ هرچه بیشتر سیاست­‌های مبتنی بر مشتری­‌مداری، حوزۀ فعالیت خود را به خارج از حوزۀ صنعت سرامیک هم گسترش داده و مشارکت‌­های مهم جدیدی را با شرکت‌های پیشرو در صنایع غذایی و آشامیدنی و انرژی آغاز کرده­ است.

نتایج سال 2021، تعهد استوار این گروه به رسالت و ارزش­‌هایی مانند تحقیقات و نوآوری­‌های دیجیتالی، دیجیتال ­سازی، خدمات 24 ساعته، پشتیبانی از مشتری، شخصی­‌سازی سیستم‌­های صنعتی و تمرکز فزاینده بر اقتصاد سبز و بهره‌­وری از انرژی را نشان می­‌دهد.

گروه GMM در پنجاه سال گذشته بر نقش خود به­‌عنوان یک شریک صنعتی جهانی برای بخش­‌های مهم صنعتی تاکید داشته‌­است. هدفی که پیش­‌بینی‌­های مربوط به گردش مالی هم موید آن هستند. در طرح تجاری این گروه برای پنج سال آینده، پیش‌­بینی شده که سرمایه­‌گذاری در بخش خدمات صنعتی رشد چشم‌گیری داشته­ باشد تا این مجموعه بتواند پیش‌نهاداتی بسیار متمایز و با ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه کند.

20220210gmm int

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید