اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Inco ظاهر و باطن تازه‌ای بر می‌گزیند

شرکت Inco عملیات برند سازی مجدد (re-branding) خود را شامل رونمایی از یک لوگوی باز-طراحی شده، یک وب‌سایت جدید و یک رسانه اجتماعی به پایان رسانده است.

logo elenco01عملیت برند سازی مجدد که توسط شرکت Inco Industria Colori، تولید کننده لعاب و رنگ پیشرو ایتالیایی با بیش از 30 سال تجربه در بازار و گستره وسیعی از محصولات تخصصی برای تزئین سرامیک و پیگمنت‌های معدنی برای بخش‌های کاربردی بسیار متفاوت انجام شد، در بر گیرنده رونمایی از یک لوگوی جدید، یک وب‌سایت جدید و حضور در شبکه‌های اجتماعی پیشرو می‌باشد.

رشد پایدار و بین المللی‌سازیِ شرکت، تازه کردن ظاهر و باطن (Look & Feel) آن را برای ارتباط مؤثرتر هویت، ارزش‌ها و مهارت‌های آن و همچنین فرهنگ، سبک، آگاهی زیست محیطی، تاریخ و تجارت آن ضروری ساخته است.

در عین حال که ارتباط‌هایش را با تجربه و کیفیت حرفه‌ای گذشته حفظ می‌کند، هدف از عملیات برند سازی مجدد، تقویتِ لوگوی باسابقه Inco از طریق ساده‌سازیِ شکل‌های آن در کنار شکل زیبایی شناسانه مدرن‌تر آن است که به موجب آن شرکت را به سوی آینده رهنمون می‌سازد.

وب‌سایت جدید و به‌روز شده، معماری اطلاعاتی تازه‌ای را با تمرکز بر ارزش‌ها و مزایای رقابتی شرکت شامل R&D، فناوری، خلاقیت و تجربه در بر دارد. با گنجینه‌ای از متن، تصاویر و ویدئوها در مورد شرکت و محصولات، هدف وب‌سایت فراهم آوردنِ اطلاعات بیشتر برای بازار و در عین حال تقویت ارتباطات همکاری و اعتبار نزد مشتریان است. همچنین این اطلاعات بر روی شبکه‌های اجتماعی اصلی اشتراک‌گذاری خواهند شد تا مخاطبان شرکت را بیش از پیش گسترش دهد و فرهنگ سرامیک را در درون بخش ترویج نماید.

ابزارهای ارتباطی جدید رسماً در طول مدت نمایشگاه چرسای (Cersaie) عرضه خواهند شد، جایی که این شرکت آخرین محصولات جدید خود را نیز ارائه خواهد کرد؛ شامل جوهرهای Alto Solido، جوهرهای براق و چسب‌های جدید دیجیتال.

علاوه بر دفاتر مرکزی آن در پاوولو (Pavullo)، ایتالیا، شرکت Inco شعبه‌هایی نیز در هند و روسیه و کارخانه‌های توزیعی برای انبارش جوهرهای سرامیکی واقع در چند کشور دارد. Inco به لطف پشتیبانی فنی و فروش سطح بالای خود می‌تواند به مشتریان در بیش از 35 کشور در سراسر جهان یاری برساند.

 

مقالات مرتبط

هفته نوآوری سرامیک ساکمی

از ۲۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر، ساکمی در چهار محل نمادین نوآوری‌های خود میزبان مشتریان خواهد بود تا آخرین راهکارهای فناورانه را معرفی کند.از ۲۲

پیوستن FIMO به گروه سوئدی Axel Johnson International

این اقدام موقعیت شرکت مستقر در Sassuolo را در بازار بین‌المللی سرامیک تقویت خواهد کرد.گروه صنعتی سوئدی Axel Johnson International، که به‌سرعت در اروپای جنوبی

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید