اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
“عنصر مخفی”؛ کمپین جدید ASCER برای تبلیغ سرامیک‌های اروپایی

این کمپین که به‌طور همزمان در بازارهای کلیدی اروپا راه‌اندازی شده است، ویژگی‌ها، ارزش‌ها و کیفیت‌هایی را برجسته می‌کند که سرامیک‌های اروپایی را واقعاً منحصربه‌فرد می‌کنند.

اصل تعیین‌کننده‌ای که پشت تمام ویژگی‌ها، ارزش‌ها و کیفیت‌هایی که سرامیک‌های اروپایی را منحصربه‌فرد می‌کند چیست؟ طبق گفته انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک اسپانیا (ASCER)، این عنصر مخفی احترام است. یک کمپین تبلیغاتی جدید از سوی ASCER، که با تأمین مالی Generalitat Valenciana اجرا شده و به‌طور همزمان در آلمان، فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و اسپانیا آغاز شده است، بررسی می‌کند که چگونه این عنصر مخفی در صنعت سرامیک اروپا پذیرفته می‌شود: احترام به محیط‌زیست؛ احترام به سلامت، ایمنی و حقوق کارکنان؛ احترام به مشتریان از طریق توجه دقیق به خدمات؛ احترام به ایده‌ها که از طریق سرمایه‌گذاری مستمر به نوآوری تبدیل می‌شوند؛ و احترام به سنت‌ها و میراث فرهنگی در منطقه‌ای که به‌عنوان مهد صنعت سرامیک و یک معیار جهانی برای کیفیت، طراحی، فناوری و پایداری شناخته می‌شود.
این کمپین شامل یک ویدیوی اصلی است که با داستان‌سرایی احساسی، سنت‌ها، آداب‌ورسوم، تاریخچه و تعهد اجتماعی و محیط‌زیستی سرامیک‌های اروپایی را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که چگونه در هر لحظه از زندگی ما حضور دارند.
علاوه بر ویدیوی اصلی، کمپین شامل چهار ویدیوی موضوعی است که ویژگی‌های تعیین‌کننده صنعت سرامیک اسپانیا و اروپا را بررسی می‌کند. متخصصان این صنعت از بخش اسپانیا جنبه‌های خاصی از تولید سرامیک را توضیح می‌دهند، دانش و تخصص خود را به اشتراک می‌گذارند و نشان می‌دهند که چگونه هر یک از این جنبه‌ها «عنصر مخفی» را متجلی می‌کنند:

تمام ویدیوها و مواد کمپین به زبان‌های ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی در وب‌سایت thesecretingredient.info  در دسترس هستند.

 احترام به محیط‌ زیست (ویدیو)

سرامیک یک ماده ذاتاً پایدار است که از زمین، آب و آتش شکل می‌گیرد تا محصولی طبیعی و باکیفیت ارائه دهد. تولیدکنندگان اروپایی این پایداری را با رعایت استانداردهای سختگیرانه کیفیت و محیط‌زیست تقویت می‌کنند. آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود بهره‌وری انرژی و به حداقل رساندن اثرات زیست‌محیطی استفاده می‌کنند و مدیریت منابع کارآمد را در کل فرآیند تولید و بازیافت مواد به کار می‌گیرند. این‌ها برخی از اقداماتی هستند که در حال حاضر به‌طور گسترده اتخاذ شده‌اند:

  • جایگزینی حامل‌های انرژی با گزینه‌های کم‌انتشار، در مواردی که از نظر فنی امکان‌پذیر است: استفاده از برق حاصل از منابع تجدیدپذیر، پذیرش وسایل نقلیه برقی، اجرای سیستم‌های هم‌زمان با راندمان بالا، استفاده از گاز طبیعی در کوره‌ها و غیره.
  • ارزیابی چرخه عمر (LCA) برای بهینه‌سازی فرآیندها و هدایت شرکت‌ها در کاهش اثرات زیست‌محیطی در کل چرخه عمر محصول.
  • برچسب‌های داوطلبانه کیفیت زیست‌محیطی (مانند EPDها)، که اطلاعات دقیقی درباره تأثیر زیست‌محیطی یک محصول در طول چرخه عمر آن ارائه می‌دهند.
  • بازیابی گرمای ضایعاتی از کوره‌ها برای استفاده در مراحل دیگر فرآیند، استفاده از مشعل‌ها و کوره‌های پیشرفته و سیستم‌های هم‌زمان با راندمان بالا که ۲۰ درصد انرژی اولیه را صرفه‌جویی می‌کنند.
  • بازیافت و استفاده مجدد از ۱۰۰ درصد پساب‌ها.
  • بازیابی و استفاده مجدد از ۱۰۰ درصد ضایعات رس پخته‌نشده و بخش قابل‌توجهی از ضایعات پخته‌شده.
  • کنترل کامل انتشار گردوغبار در هنگام ذخیره‌سازی و حمل‌ونقل مواد اولیه.
  • کاهش چشمگیر مواد استفاده‌شده در مرحله تزئین با استفاده از چاپ دیجیتال.

با افزایش تعداد شرکت‌های دارای گواهینامه ISO 17889-1، صنعت سرامیک اروپا سال‌هاست که اقدامات بهره‌وری انرژی را اجرا کرده و بهترین فناوری‌های موجود را برای کاهش انتشار CO₂ اتخاذ کرده است. این تلاش‌ها با هدف دستیابی به انتشار خالص صفر گازهای گلخانه‌ای تا سال ۲۰۵۰ همسو هستند. به‌عنوان مثال، صنعت سرامیک اسپانیا موفق شده است از سال ۱۹۸۰ تاکنون، انتشار CO₂ به ازای هر تن محصول پخته‌شده را ۶۱ درصد کاهش دهد.

احترام به مشتریان (ویدیو)

درک، پیش‌بینی و برآورده کردن نیازهای مشتریان بخش ضروری از توانایی صنعت سرامیک اروپا در ایجاد روابط پایدار با شرکا است. عامل تمایز کلیدی، کیفیت بالای خدمات ارائه‌شده است، از جمله کمک‌های شخصی‌سازی‌شده ، پشتیبانی فنی تخصصی ، مشاوره در طراحی و انتخاب محصول ، ابزارهای تبلیغاتی برای خرده‌فروشان ، آموزش کارکنان نمایشگاه‌ها درباره محصولات، تکنیک‌های فروش، روندهای بازار و استفاده از منابع حمایتی.

تعهد به نوآوری (ویدیو)

صنعت سرامیک اروپا پیشرو جهانی در توسعه فناوری، طراحی و کیفیت است. این رهبری با سرمایه‌گذاری مداوم در تحقیق، توسعه و نوآوری همراه است و توانایی انطباق با روندهای مصرف‌کننده را نشان می‌دهد. با صادرات یک‌سوم تولیدات خود به خارج از اروپا، این صنعت حضور قوی جهانی دارد. رقابت‌پذیری آن نیز با همکاری در خوشه‌های سرامیکی تقویت می‌شود، جایی که همکاری در زنجیره تأمین باعث تبادل مهارت‌ها و تخصص می‌شود و صنعت را در خط مقدم تحولات فناوری و روندهای طراحی نگه می‌دارد.

احترام به افراد (ویدیو)

صنعت کاشی و سرامیک اروپا بیش از ۵۳,۰۰۰ نفر را استخدام کرده که ۱۵,۰۰۰ نفر آن‌ها در اسپانیا مشغول به کار هستند و برای هر شغل مستقیم، تخمین زده می‌شود که سه تا چهار شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود. این بخش به مقررات سختگیرانه اتحادیه اروپا در زمینه کار پایبند است و شرایط کاری منصفانه، ایمنی و سلامت، برابری جنسیتی، عدم تبعیض، حقوق اتحادیه‌های کارگری و حمایت‌های قراردادی ضروری را تضمین می‌کند. مقررات ایمنی اتحادیه اروپا به‌ویژه دقیق است و استفاده از تجهیزات حفاظت فردی (PPE) و نصب دستگاه‌های حفاظتی فیزیکی روی ماشین‌آلات را الزامی می‌کند.

نوآوری مستمر در فرآیندهای تولید، همراه با افزایش خودکارسازی و دیجیتالی‌سازی، وظایف دستی را به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده و به کارکنان امکان تمرکز بیشتر بر نظارت و کنترل را داده است.

مقالات مرتبط

هفته نوآوری سرامیک ساکمی

از ۲۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر، ساکمی در چهار محل نمادین نوآوری‌های خود میزبان مشتریان خواهد بود تا آخرین راهکارهای فناورانه را معرفی کند.از ۲۲

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید