اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
معرفی دستگاه جدید ماسه‌پاشی MAS-R برای آجرهای اکسترود شده از سوی Smac

این راهکار نوآورانه امکان ایجاد طرح‌های متنوع و جذاب را برای تزئین آجرهای نمای اکسترود شده، فراهم می‌کند.

شرکت Smac اخیرا دستگاه جدید ماسه‌پاشی MAS-R را معرفی کرده که با استفاده از یک غلتک بالایی و اپلیکاتورهای جانبی مخصوص، می‌تواند سه سطح بیرونی آجرهای نمای اکسترود شده را تزئین کند.

در این روش تزئینی از گرانول‌هایی با اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود که بسته به نوع طرح نهایی، انتخاب می‌شوند. این گرانول‌ها قیمت مناسبی دارند و به‌راحتی در بازار موجودن و نیاز به آماده‌سازی پیچیده‌ ندارند.

دستگاه MAS-R در مقایسه با ماسه‌پاش‌های سنتی، مزایای زیادی دارد؛ از جمله سادگی استفاده، صدای کمتر، کاهش تولید گرد و غبار و دود، کنترل دقیق بر میزان ماسه مصرفی و ابعاد کوچک و جمع‌وجور.

انجام فرایند در خروجی دستگاه اکسترودر و روی مواد خام، باعث می‌شود ماسه به‌خوبی به سطح بچسبد. این عمل با کمک غلتک‌های فشاری خاصی که روی دستگاه نصب شده‌اند، به‌طور مؤثری انجام می‌گیرد.

همچنین با نصب ماژول‌های اضافی که دارای غلتک‌های فشاری با طرح‌های حکاکی شده و بافت روستایی هستند، می‌توان تزئینات بیشتری با افکت‌های دلخواه روی سطح آجرها ایجاد کرد.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید